سکه گرمی

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه دوازدهم آذرماه) در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان افزایش نشان می دهد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه ششم آذرماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۵ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

  • رشد ۵۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۵۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه پانزدهم مهرماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۴۵ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته ۵۵۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه سیزدهم شهریورماه) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

  • تداوم روند صعودی سکه و طلا در بازار

    تداوم روند صعودی سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه هفتم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه در بازار

    رشد قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه پنجم شهریورماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۶ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • نکات ضروری برای خرید سکه

    نکات ضروری برای خرید سکه

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از مردم خواست سکه را از واحدهای معتبر دارای پروانه کسب خرید و فروش کنند.

  • سکه ۳۲۰ هزار تومان دیگر ریخت

    سکه ۳۲۰ هزار تومان دیگر ریخت

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه) شاهد تداوم کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت سکه و طلا

    کاهش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه) شاهد افت قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۳۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • رشد قیمت سکه و طلا

    رشد قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • رشد قیمت سکه و کاهش نرخ طلا

    رشد قیمت سکه و کاهش نرخ طلا

    بازار آزاد امروز (دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و کاهش بهای طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت سکه و طلا

    کاهش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (یکشنبه هجدهم اردیبهشت ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۸ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت سکه و طلا

    کاهش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه) شاهد کاهش قیمت سکه تمام بهار و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • رشد قیمت طلا و سکه

    رشد قیمت طلا و سکه

    بازار آزاد امروز (شنبه بیست‌ویکم اسفندماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۱۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در ایران کمتر از حد تصور

    افزایش قیمت سکه و طلا در ایران کمتر از حد تصور

    دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش چشمگیر قیمت انس جهانی طلا طی از روز چهارشنبه و در پی حمله روسیه به اوکراین، از افزایش قیمت سکه و طلا در بازارهای داخل نیز خبر داد اما تاکید کرد این افزایش قیمت در داخل کمتر از حد تصور بوده است.

  • کاهش قیمت سکه و طلا

    کاهش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز(چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه)شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با ۶۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسید.

  • کاهش قیمت سکه و طلا

    کاهش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • روز آرام بازار سکه و ارز

    روز آرام بازار سکه و ارز

    بازار آزاد امروز (یکشنبه دهم بهمن‌ماه) روز آرامی را پشت سر گذاشت به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۹ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۰۵هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • رشد قیمت سکه و کاهش نرخ طلا

    رشد قیمت سکه و کاهش نرخ طلا

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه) با وجود کاهش نرخ طلا، شاهد رشد قیمت سکه تمام بهار آزادی و سکه گرمی بود.

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    قیمت انواع سکه و طلا امروز (چهارشنبه)صعودی بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۸۱ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و ارز

    کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و ارز

    قیمت تمامی انواع سکه و طلا امروز (سه شنبه)و بدنبال ریزش در بازار جهانی طلا کاهشی بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • روز آرام بازار طلا و سکه

    روز آرام بازار طلا و سکه

    بازار سکه و طلا امروز(سه شنبه)، روز آرامی را پشت سر گذاشت و همزمان با رشد سکه طرح جدید و قدیم، قیمت نیم سکه و ربع سکه با کاهش همراه بود.

  • روز آرام بازار سکه و طلا

    روز آرام بازار سکه و طلا

    بازار سکه و طلا امروز(سه شنبه) روز آرامی را پشت سر گذاشت به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۹ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه)شاهد رشد قیمت انواع طلا و سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

  • کاهش ۴۷ هزار تومانی قیمت سکه

    کاهش ۴۷ هزار تومانی قیمت سکه

    بازار طلا و سکه امروز(یکشنبه)هم کاهشی بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • افزایش قیمت سکه و طلا

    افزایش قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه)شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قیمت خورده بود.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی

    بازگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی

    بازار آزاد امروز(چهارشنبه)هم شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۹۵ هزار تومان افت، به ۱۱ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان رسید.

  • رشد قیمت سکه و طلا

    رشد قیمت سکه و طلا

    قیمت تمامی انواع سکه و طلا امروز(چهارشنبه) در بازار آزاد صعودی بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسید.

  • افت قیمت سکه همزمان با رشد نرخ طلا

    افت قیمت سکه همزمان با رشد نرخ طلا

    در حالی که امروز(یکشنبه) نرخ طلا در بازارهای جهانی و داخلی با رشد همراه بود ولی قیمت انواع سکه با کاهش همراه بود.