سکه

سکه

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه شانزدهم شهریورماه) شاهد افت قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (دوشنبه چهاردهم شهریورماه) شاهد کاهش قیمت‌ سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۳۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه در بازار

    افزایش قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (یکشنبه سیزدهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه دوازدهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۵۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه هشتم شهریورماه) شاهد ثبات قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۷ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۷۲۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

    ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (دوشنبه هفتم شهریورماه) شاهد اثبات قیمت‌های سکه طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (یکشنبه ششم شهریورماه) شاهد افزایش قیمت سکه و کاهش نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه در بازار

    رشد قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه پنجم شهریورماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۶ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    کاهش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه دوم شهریورماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۸۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • قیمت سکه در بازار به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید

    قیمت سکه در بازار به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه اول شهریورماه) شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (دوشنبه سی‌ویکم مردادماه) شاهد جهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ادامه کاهش قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد

    ادامه کاهش قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد

    بازار آزاد امروز (یکشنبه سی‌ام مردادماه) شاهد تداوم سقوط قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۲ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۷۱۰هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • سقوط ۵۶۰ هزار تومانی قیمت سکه/ سقوط قیمت طلا

    سقوط ۵۶۰ هزار تومانی قیمت سکه/ سقوط قیمت طلا

    بازار آزاد امروز (شنبه بیست‌ونهم مردادماه) شاهد تداوم سقوط قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۶۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه کانال ۱۴ میلیونی را از دست داد

    کاهش قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه کانال ۱۴ میلیونی را از دست داد

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد اندک قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد اندک قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه) شاهد رشد ناچیز قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ادامه روزهای نزولی بازار طلا/ قیمت سکه به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید

    ادامه روزهای نزولی بازار طلا/ قیمت سکه به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید

    بازار آزاد امروز (دوشنبه بیست‌وچهارم مردادماه) شاهد تداوم کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۸۴ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • قیمت سکه و طلا بازهم کاهش یافت

    قیمت سکه و طلا بازهم کاهش یافت

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه) شاهد تداوم کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۸۱ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ادامه روند کاهشی قیمت سکه و طلا در بازار

    ادامه روند کاهشی قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه بیست‌ودوم مردادماه) شاهد تداوم کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۹۸ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه نوزدهم مردادماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه هجدهم مردادماه)شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۹۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه دوازدهم مردادماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۵هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه یازدهم مردادماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش نرخ سکه و طلا در بازار

    کاهش نرخ سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه دهم مردادماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش نرخ سکه و طلا در بازار

    کاهش نرخ سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه نهم مردادماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه هشتم مردادماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا

    رشد قیمت سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه چهارم مردادماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و رشد اندک طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و رشد اندک طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه سوم مردادماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۷۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه دوم مردادماه) شاهد ثبات قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان داد و ستد می‌شد.