ربع سكه

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (یکشنبه چهارم دی‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰۳ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲۰ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۲۰ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۲۰ میلیون تومانی

    بازار آزاد امروز (شنبه سوم دی‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با یک میلیون و ۴۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه سی‌ام آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۸ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه) شاهد ثبات قیمت انواع سکه و رشد نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۸ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • قیمت سکه به ۱۸.۸ میلیون تومان رسید

    قیمت سکه به ۱۸.۸ میلیون تومان رسید

    بازار آزاد امروز (یکشنبه بیست‌وهفتم آذرماه) شاهد تداوم روند صعودی قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۲۴۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۲۴۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه بیست‌وششم آذرماه) شاهد تداوم روند صعودی قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۴۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه بیست‌ودوم آذرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵۰۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۸ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۸ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۶۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۸ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیستم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۷.۸ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۷.۸ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه چهاردهم آذرماه) شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۰۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • سقف شکنی جدید سکه/ هر قطعه بهار آزادی ۱۷.۵ میلیون فروخته شد

    سقف شکنی جدید سکه/ هر قطعه بهار آزادی ۱۷.۵ میلیون فروخته شد

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه سیزدهم آذرماه) شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • قیمت سکه به ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید

    قیمت سکه به ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه دوازدهم آذرماه) شاهد کاهش قیمت سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • توقف روند صعودی سکه

    توقف روند صعودی سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه هشتم آذرماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۴۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • تداوم روند صعودی سکه و طلا در بازار

    تداوم روند صعودی سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه هفتم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۷ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۷ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه ششم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۷۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۲۶ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • شکست سقف تاریخی سکه

    شکست سقف تاریخی سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(شنبه پنجم آذرماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(سه‌شنبه اول آذرماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۴ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۵۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۷۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • سقوط سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    سقوط سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۹۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۵۲ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه در بازار

    افزایش قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ریزش ۳۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    ریزش ۳۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه هفددهم آبان‌ماه) شاهد ریزش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۵۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه چهاردهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • تداوم رشد قیمت سکه و طلا با افزایش ۱۵ دلاری بهای انس

    تداوم رشد قیمت سکه و طلا با افزایش ۱۵ دلاری بهای انس

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه دهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۱ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.