ربع سكه

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه نهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه هفتم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه چهارم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه سوم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افت قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    افت قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه دوم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه اول آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه سی‌ام مهرماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۳۲ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • بازگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومانی

    بازگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ناچیز قیمت طلا و سکه

    کاهش ناچیز قیمت طلا و سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۲ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش نرخ سکه و طلا در بازار

    افزایش نرخ سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیست‌وچهارم مهرماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افت نرخ سکه و طلا در بازار

    افت نرخ سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه بیست‌وسوم مهرماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و رشد نرخ طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه هجدهم مهرماه) شاهد افت قیمت انواع سکه و رشد نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۶۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • تداوم افت قیمت سکه و طلا در بازار

    تداوم افت قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه هفدهم مهرماه) شاهد افت قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه شانزدهم مهرماه) شاهد افت قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • بازگشت انس طلا به بالای ۱۷۰۰ دلار

    بازگشت انس طلا به بالای ۱۷۰۰ دلار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه دوازدهم مهرماه) شاهد رشد قیمت انس طلا در بازارهای جهانی بود به نحوی که هر انس با ۹ دلار و ۱۴ سنت افزایش به یک هزار و ۷۰۹ دلار و ۹ سنت رسید.

  • ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه دهم مهرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه نهم مهرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه در بازار

    رشد قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

    ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه چهارم مهرماه) شاهد رشد ناچیز قیمت سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با پنج هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه دوم مهرماه) شاهد رشد ناچیز قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با پنج هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه در بازار

    کاهش قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه سی‌ام شهریورماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افت قیمت طلا و سکه در بازار

    افت قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه بیست و هشتم شهریورماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۶۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار طلا و سکه

    روز آرام در بازار طلا و سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیست و هفتم شهریورماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۵ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد امروز (دوشنبه چهاردهم شهریورماه) شاهد کاهش قیمت‌ سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۳۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه در بازار

    افزایش قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (یکشنبه سیزدهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (شنبه دوازدهم شهریورماه) شاهد رشد قیمت‌ انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۵۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

    ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (دوشنبه هفتم شهریورماه) شاهد اثبات قیمت‌های سکه طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • روز آرام در بازار سکه و طلا

    روز آرام در بازار سکه و طلا

    بازار آزاد امروز (یکشنبه ششم شهریورماه) شاهد افزایش قیمت سکه و کاهش نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    کاهش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد امروز (چهارشنبه دوم شهریورماه) شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۸۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.