سکه

سکه

  • انس طلا، قیمت سکه را صعودی کرد

    انس طلا، قیمت سکه را صعودی کرد

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه نوزدهم آذرماه) به دلیل جهش قیمتی انس طلا در بازارهای جهانی، شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • تداوم ریزش نرخ سکه در بازار

    تداوم ریزش نرخ سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه شانزدهم آذرماه) در ادامه روند کاهشی روز گذشته خود، شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ریزش ۲۲۰ هزار تومانی قیمت سکه

    ریزش ۲۲۰ هزار تومانی قیمت سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه پانزدهم آذرماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۷.۸ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۷.۸ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه چهاردهم آذرماه) شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۰۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • سقف شکنی جدید سکه/ هر قطعه بهار آزادی ۱۷.۵ میلیون فروخته شد

    سقف شکنی جدید سکه/ هر قطعه بهار آزادی ۱۷.۵ میلیون فروخته شد

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه سیزدهم آذرماه) شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • قیمت سکه به ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید

    قیمت سکه به ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه دوازدهم آذرماه) شاهد کاهش قیمت سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و افزایش بهای طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و افزایش بهای طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه نهم آذرماه) شاهد کاهش قیمت سکه و افزایش نرخ طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • توقف روند صعودی سکه

    توقف روند صعودی سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه هشتم آذرماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۴۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • تداوم روند صعودی سکه و طلا در بازار

    تداوم روند صعودی سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه هفتم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۷ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۷ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه ششم آذرماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۷۸ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۷ میلیون و ۲۶ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • شکست سقف تاریخی سکه

    شکست سقف تاریخی سکه

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(شنبه پنجم آذرماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(چهارشنبه دوم آذرماه) شاهد کاهش ناچیز قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    رشد قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(سه‌شنبه اول آذرماه) شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • دستگیری ۳۵ نفر از اخلال‌گران بازار ارز و سکه

    سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد:

    دستگیری ۳۵ نفر از اخلال‌گران بازار ارز و سکه

    سخنگوی قوه قضاییه ضمن اعلام دستگیری ۴۰ تن از مخلان بازار ارز و سکه، گفت: در اغتشاشات اخیر ۴۰ تن از اتباع خارجی که نقش آفرینی کردند و حتی در میدان هم حضور داشتند، بازداشت شدند.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز(شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۴ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲۵۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    رشد قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۷۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • سقوط سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    سقوط سکه به کانال ۱۵ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه) شاهد کاهش قیمت انواع سکه بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • قیمت سکه در ۶ ماهه نخست امسال ۳۱ درصد رشد کرد

    براساس آمارهای بانک مرکزی؛

    قیمت سکه در ۶ ماهه نخست امسال ۳۱ درصد رشد کرد

    بانک مرکزی متوسط قیمت فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم در شهر تهران در نیمه نخست امسال را اعلام کرد که براساس آن میانگین قیمت هر قطعه سکه در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایشی ۳۱ درصدی داشته است.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۹۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۵۲ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت سکه در بازار

    افزایش قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ریزش ۳۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    ریزش ۳۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (سه شنبه هفددهم آبان‌ماه) شاهد ریزش قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۵۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

    افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • کاهش ناچیز قیمت سکه در بازار

    کاهش ناچیز قیمت سکه در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • انتشار اوراق گواهی سکه با معافیت مالیاتی از هفته جاری

    انتشار اوراق گواهی سکه با معافیت مالیاتی از هفته جاری

    بانک مرکزی طی روزهای گذشته از انتشار اوراق گواهی سکه از هفته جاری خبر داد و بر اساس این اطلاعیه این اوراق که در بورس منتشر می‌شود که معاف از مالیات بوده و سررسید آن ۶ماهه است.

  • افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (شنبه چهاردهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

  • ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومانی

    ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومانی

    بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه) شاهد رشد قیمت انواع سکه و طلا بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۳۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۴۵ هزار تومان داد و ستد می‌شد.