سفیر ایران بر گسترش همکاری های اقتصادی با الجزایر تاکید کرد

الجزیره- ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، افق همکاری میان ایران و الجزایر را امیدوار کننده دانست و خواستار گسترش همکاری های اقتصادی و توریستی میان دو کشور شد

به گزارش ایرنا از الجزیره، «رضا عامری» روز یکشنبه در جریان سفر به استان «بسکره» واقع در450 کلیومتری جنوب شرقی پایتخت الجزایر در یک گفت وگوی خبری خاطرنشان کرد که افق های امیدوار کننده ای برای همکاری میان ایران و الجزایر در زمینه های کشاورزی و توریستی وجود دارد.
وی تاکید کرد که استان بسکره با داشتن قابلیت ها و استعداد های کشاورزی از جمله در زمینه خرما شناخته شده است و ما در این باره با دست اندرکاران افتصادی الجزایر همکاری خواهیم کرد.
وی در باره همکاری دو کشور در زمینه صنعت توریسم و گردشگری نیز گفت که روابط و تماس هایی میان برخی آژانس های گردشگری ایرانی با همتایان الجزایری خود وجود دارد و من معتقدم که چشم انداز آینده برای این نوع از همکاری نیز امیدوار کننده است.
رضا عامری روز شنبه به منظور بررسی همکاری های اقتصادی میان ایران و الجزایر به استان بسکره الجزایر سفر و با دست اندرکاران اقتصادی گفت و گو و از طرح های اقتصادی دیدن کرد.

کد خبر 1799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =