برقراری رابطه کارگزاری با  ۱۲۴ بانک خارجی

علی صالح آبادی گفت: خوشبختانه به طور قابل ملاحظه ای بانک های مختلف ما با بانک های خارجی رابطه بانکی برقرار کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: خوشبختانه به طور قابل ملاحظه ای بانک های مختلف ما با بانک های خارجی رابطه بانکی برقرار کرده اند.

 وی افزود: در آغاز بانکهای کوچک و متوسط رابطه کارگزاری را با ما شروع کردند و رفته رفته امروز شاهد همکاری بانکهای معتبر و بزرگی چون KBC بلژیک و بانک OBER BANK اتریش، از بانکهای معتبر و بزرگ اروپایی با بانک های ایرانی هستیم. مدیر عامل بانک توسعه صادرات در ادامه گفت: بانک های ایتالیایی و دویچه بانک آلمان  و سایر بانک های اروپایی امروز حواله های مربوط به مشتریان ایرانی را می پذیرد در حالیکه در ابتدای برجام چنین همکاری را نمی دیدیم.

بانک توسعه صادرات  هم اکنون با 120کارگزار خارجی رابطه بانکی برقرار کرده است که شامل 70بانک در 24کشور اروپایی ، 41بانک در 19کشور آسیایی بوده و در 10بانک در 9 کشور افریقایی روابط کارگزاری از سرگرفته شده است.
پنج ماه نخست امسال ، این بانک نسبت به صدور و دریافت حواله های ارزی بالغ بر 31میلیون دلار ، خرید ارز حاصل از صادرات به مبلغ 27میلیون دلار و صدور مصوبات اعتبارات اسنادی بالغ بر 18میلیون دلار و تسهیلات ارزی 12میلیون دلاری اقدام کرده است.
بانک توسعه صادرات ایران به عنوان مجری سیاست های دولت در تامین مالی صادرکنندگان کشور، قادر است تسهیلات ریالی و ارزی مورد نیاز صادرکنندگان کالا را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین کند. 

کد خبر 21837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =