گسترش برندهای مواد غذایی ایرانی در سطح هایپر مارکت‌های عمانی

عباس عبدالخانی گفت: آمار‌ها گویای حضور بیش از ۱۵ برند مواد غذایی ایرانی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای عمان است.

رایزن بازرگانی ایران در عمان گفت: آمار‌ها گویای حضور بیش از 15 برند مواد غذایی ایرانی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای عمان است.

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، عباس عبدالخانی، رایزن بازرگانی ایران در عمان گفت: با توجه به اشتراکات فراوان دینی و فرهنگی بین ایران و عمان و علاقمندی عمانی‌ها نسبت به محصولات با کیفیت ایرانی، بر اساس بررسی‌های انجام شده طی سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۵ برند مواد غذایی جدید ایرانی شامل شیرینی و شکلات، بیسکوئیت، لبنیات و خشکبار وارد قفسه‌های هایپر مارکت‌های زنجیره‌ای در سطح کشور عمان شده‌اند.

وی افزود: شرکت‌های تولیدکنندۀ این محصولات از طریق مشارکت فعال و مستمر در نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی در عمان، محصولات تولیدی خود را به مشتریان معرفی کرده و توانسته‌اند با وارد کنندگان و توزیع کنندگان عمدۀ کالا قرارداد منعقد نمایند.

عبدالخانی یکی از نیازمندی‌های مهم عمان به ویژه در فصل تابستان را میوه و تره بار و صیفی جات عنوان کرد و ورود به بازار مصرفی مواد غذایی عمان نیازمند آشنایی و رعایت قوانین و مقررات بهداشتی دولت عمان است.

خاطر نشان می‌سازد، در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری چندین شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی محصولات کشاورزی و مواد غذایی عمان (آگروفود) مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 24190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =