مدیریت ریسک در کسب و کار حلال

بیست و دومین نشست تخصصی انجمن مالی اسلامی ایران با همکاری انجمن مهندسی مالی ایران و انجمن حسابداری مدیریت ایران دهم مهرماه در سالن اجتماعات گروه راهبران اقتصادی آرمان تحت عنوان« مدیریت ریسک در کسب و کار حلال» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز بیست و دومین  نشست تخصصی انجمن مالی اسلامی ایران با همکاری انجمن مهندسی مالی ایران و انجمن حسابداری مدیریت ایران دهم مهرماه در سالن اجتماعات گروه راهبران اقتصادی آرمان برگزار می شود.

در این نشست دکتر فریدون رهنمای رودپشتی استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس انجمن مهندسی مالی ایران پیرامون مدیریت ریسک در کسب و کار حلال به سخنرانی خواهد پرداخت.

سلسله نشست های انجمن مالی اسلامی با محوریت مباحث اقتصادی کلان، بازار مالی، بورس، بانکداری اسلامی و موضوعات حوزه پولی و مالی کشور از سوی انجمن مالی اسلامی ایران برگزار می شود.

از تمامی پژوهشگران، فعالان و علاقه مندان حوزه مالی اسلامی دعوت میشود تا در این نشست حضور یابند؛ علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این نشست به لینک  goo.gl/5yfmxH مراجعه و ثبت نام نمایند.

 لازم به ذکر است در پایان این نشست به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

  این جلسه  عصر دهم مهرماه در تهران، میدان آرژانتین، خیابان وزرا، خیابان شهید عماد مغنیه، پلاک 8، گروه راهبران اقتصادی آرمان، طبقه 6 برگزار می شود

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره‌های 95118601و 09380702226 تماس حاصل فرمایند.

 

 

کد خبر 25401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =