ترخیص ۱۰ هزار حلقه لاستیک وارداتی با ارز دولتی طی ۲ روز

روز گذشته ۵۰۰۰ حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و امروز نیز ۵۰۰۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین ترخیص و بارگیری می‌شود

گمرک ایران اعلام کرد: روز گذشته ۵ هزار حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و امروز نیز ۵ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین ترخیص و بارگیری می‌شود.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از گمرک؛ با کاهش تعرفه واردات لاستیک خوودرو‌های سنگین از ۲۶ درصد به ۵ درصد از سوی هیات وزیران تمامی واردکنندگان لاستیک به گمرکات مراجعه و در حال ترخیص کالا‌های خود هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن این کالا‌ها در کشور توزیع شود.

بنابراین گزارش؛ علاوه بر ۱۰ هزار حلقه، بر اساس اطلاعات سامانه جامع گمرکی که رصد اطلاعات تجارت خارجی را به لحظه فراهم کرده است، تعداد ۲۰ هزار حلقه دیگر انواع لاستیک خودرو‌های سنگین نیز به گمرک شهید رجایی بندر عباس اظهار شده است که در مرحله اخذ مجوز استاندارد و پرداخت حقوق ورودی است و پیش بینی می‌شود تا آخر این هفته بارگیری و جهت توزیع به بازار عرضه شود.

به گفته مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس محموله‌های لاستیک سبک و سنگین که ترخیص می‌شوند همگی از ارز دولتی استفاده کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید؛ رئیس کل گمرک ایران به گمرکات کشور اعلام کرده است تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله‌های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه کنند.

کد خبر 25454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =