۳ انتصاب در وزارت اقتصاد  انجام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار وزیر اقتصاد در هسته های اندیشه ورزی سه پستی بودند که امروز وزیر اقتصاد در این وزارتخانه احکام آنها را صادر کرد

دکتر فرهاد دژپسند طی احکام جداگانه ای، معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار خود در امور هسته های اندیشه ورزی وزات امور اقتصادی و دارایی را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، بر این اساس "علی عسگری"، " امیر تقی تهرانی" و "پیمان میراب آستانه" بنا بر حکم وزیر اقتصاد به ترتیب به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار وی در امور "هسته های اندیشه ورزی" در وزارت متبوع منصوب شدند.

گفتنی است، علی عسگری دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران و قبل از این در دولت تدبیر و امید مسئولیت هایی چون ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، معاونت مالی و اقتصادی ایدرو و مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری امید را عهده دار بوده است.

بر این اساس ، پیمان میراب آستانه، دانشجوی دکتری مدیریت تولید و عملیات و سمت قبلی وی نیز رییس گروه امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.

همچنین امیر تقی تهرانی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی و سمت قبلی وی نیز مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه بوده است.

کد خبر 25742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =