دو انتصاب در بانک مرکزی

عبدالناصر همتی در حکمی دکتر امیرحسین طیبی فرد را به سمت معاون حقوقی و امورمجلس بانک مرکزی و دکتر ابوالفضل نجارزاده را به سمت معاون اداری و مالی این بانک منصوب کرد.

عبدالناصر همتی در حکمی  دکتر امیرحسین طیبی فرد را به سمت معاون حقوقی و امورمجلس بانک مرکزی و دکتر ابوالفضل نجارزاده را به سمت معاون اداری و مالی این بانک منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در حکم صادره از سوی رییس کل بانک مرکزی برای معاون «حقوقی و امورمجلس» ابراز امیدواری شده است، با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق باشید. طیبی فرد پیش از این عهده دار سمت مدیرکل حقوقی بانک مرکزی بود. وی تحصیل کرده حقوق در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است.

عبدالناصر همتی همچنین در حکمی، دکتر ابوالفضل نجارزاده  را به سمت معاون اداری و مالی بانک مرکزی منصوب کرد.
 در حکم صادره از سوی رییس کل بانک مرکزی برای معاون «اداری و مالی» ابراز امیدواری شده است، با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق باشید. نجارزاده دانش آموخته اقتصاد در مقطع دکتری است و پیش از این مسئولیت های مختلفی در بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی را تجربه کرده است.

کد خبر 25744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =