واکنش رسانه ای وزارت اقتصاد به گلایه های رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای به سخنان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز واکنش نشان داد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای به سخنان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در این اطلاعیه تصریح شده است وزارت اقتصاد با توجه به باور نهادی نسبت به اهمیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وظایف و ماموریتهای محوله به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد واقف بوده و همواره خود را نسبت به انجام تکالیف قانونی متعهد می دانیم که گواه این مدعا نیز تقدیر ستاد از عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی طی دوره های مختلف مدیریتی آن می باشد.

این اطلاعیه می افزاید، همچنین عدم حضور مسئولان این وزارتخانه در جلسه اخیر ستاد، با هماهنگی دبیر ستاد و به دلیل تقارن آن با برگزاری جلسات مهم کاری دیگری بوده است. این در حالی است که حضور جانشینان و معاونان این وزارتخانه در جلسه ستاد به دبیر محترم ارایه، که مورد موافقت ایشان واقع نشده است لذا سخنان اخیر دبیر محترم ستاد قاچاق کالا و ارز در رسانه های گروهی بر خلاف هماهنگی های صورت گرفته با وی، تنها می تواند ناشی از ناهماهنگی مسئولان اجرایی ستاد در انتقال موضوع بوده باشد.

در نهایت اعلام می دارد وزارت امور اقتصادی و دارایی به روال گذشته نه تنها در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلکه در تمامی ستادهایی که عضویت دارد حضوری اثربخش داشته و این روند را با جدیت بیشتری ادامه خواهد داد.

کد خبر 25799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =