مشارکت تجار عراقی در نمایشگاه ایران مد ۹۷

بهزاد از مشارکت هیاتی از تجار عراقی در نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد۹۷) در تهران خبر داد

بغداد - ایرنا - رایزن بازرگانی ایران در عراق از مشارکت هیاتی از تجار عراقی در نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد97) در تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'ناصر بهزاد' روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در آذرماه جاری در تهران گفت که با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران، هیاتی از بازرگانان عراقی فعال در عرصه پوشاک در این نمایشگاه شرکت کردند. 

ناصر بهزاد همچنین با اشاره به صادرات سالیانه حدود 100 میلیون دلار تولیدات صنعت پوشاک از ایران به عراق گفت : زمینه بسیار خوبی برای صادرات انواع پوشاک و محصولات سنجی است که به عنوان یک اولویت مطرح است.

وی اظهار داشت که بدلیل تنوع محصولات این گروه، پیاده سازی الگوهای خوشه ای, ایجاد کارگاههای تکمیل زنجیره و فروشگاههای عرضه مستقیم لباس فاخر ایرانی در عراق می باید در برنامه ریزی ها مورد توجه باشد.

بهزاد افزود: در شرایط حاضر سالانه ظرفیتی معادل 2.5 میلیارد دلار برای صادرلات پوشاک به عراق متصور است که با توجه به سرانه مصرف پوشاک در عراق (250 دلار) این فاصله برای حضور شرکت های ایرانی قابل بهره برداری است.

بهزاد به حضور سایر کشورها در حوزه تامین پوشاک عراق از جمله ترکیه، چین، هند، ایتالیا، لبنان و سوریه اشاره کرد و گفت که ترکها روی موضوع برند و چینی ها هم روی تولید اجناس سفارشی متمرکز شده و سرمایه گذاری ویژه کرده اند. 

کد خبر 25937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =