تقدیر از ۶۵ شرکت تولیدی و خدماتی نمونه

۶۵ شرکت منتخب در زمینه تولید و ارائه خدماتی در بخش های­­ مختلف ­در مراسمی تقدیر شدند

۶۵ شرکت منتخب در زمینه تولید و ارائه خدماتی در بخش های­­ مختلف ­در مراسمی تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار ­خبرگزاری صدا وسیما؛ مسعود معظمی رئیس ستاد برگزاری اجلاس طرح انتخاب ملی، شرکت ها و واحدهای تولیدی­ که سازمان مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را­ برگزار کرده اند گفت: در این اجلاس که در بخش های نوآوری، توسعه اشتغال (اشتغال زایی)، تامین منابع و سرمایه گذاری جدید افزایش حجم تولید، رضایت عمومی مردم در بخش کالاهای پرمصرف و میزان صادرات فعال بودند، تقدیر شدند.

وی افزود: همچنین در این مراسم از پنج مجموعه منطقه آزاد و ویژه اقتصادی که در راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی و مجموعه های که فعالیت شان راکد شده بود تقدیر شد.

معظمی با اشاره به شرکت هایی که به عنوان نمونه انتخاب شدند گفت: در این مراسم از شرکت سیما چوب، گروه صنعتی بارز، شرکت بهستان پخش، مجموعه یک و یک، شرکت پاکسان، شرکت کویر تایر، شرکت اخوان جم و شرکت ذوب آهن تقدیر به عمل آمد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مراسم از شرکت سرمایه گذاری مسکن، شرکت مهاب قدس و شرکت البرز بالک تقدیر شد.

حمیدرضا خان پور دبیرکل اجلاس طرح انتخاب ملی، هدف از بررسی این اجلاس را بررسی توسعه و رونق اقتصادی واحدهای تولید و شهرک های صنعتی در شرایط تحریم بیان کرد.

وی گفت: برای نخستین بار در این اجلاس واحدهای نمونه و توانمند از سراسر کشور برای تشکیل ستاد معرفی واحدهای نمونه جهت تأمین کالا و صادرات به کشور سوریه و استفاده از فرصت های اقتصادی سوریه و قطر، معرفی می شوند.

کد خبر 26665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =