لزوم تدوین بسته پیشنهادی الزامات رونق تولید

اتاق ایران با انتشار فراخوان برای تدوین بسته پیشنهادی الزامات رونق تولید، درصدد است دیدگاه‌های فعالان اقتصادی را در بسته پیشنهادی لحاظ کند

اتاق ایران با انتشار فراخوان برای تدوین بسته پیشنهادی الزامات رونق تولید، درصدد است دیدگاه‌های فعالان اقتصادی را در بسته پیشنهادی لحاظ کند.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق ایران، این اتاق در نظر دارد بسته‌ای پیشنهادی در خصوص الزامات رونق تولید، تدوین و به دولت ارائه کند که در این بسته، آنچه از نظر بخش خصوصی باید برای رونق تولید در سال ۹۸ مهیا شود گنجانده خواهد شد. از این رو اتاق ایران با انتشار این فراخوان درصدد است دیدگاه‌های فعالان اقتصادی عضو اتاق‌های بازرگانی را در این باره در بسته پیشنهادی لحاظ کند.

بر اساس این گزارش، بسته پیشنهادی اتاق ایران در خصوص الزامات رونق تولید که توسط معاونت اقتصادی اتاق در حال تدوین است دربرگیرنده مواردی خواهد بود که از نظر فعالان بخش خصوصی برای تحقق شعار رونق تولید ضروری به نظر می‌رسد.

بر اساس فراخوان اتاق ایران، فعالان بخش خصوصی عضو اتاق‌های بازرگانی و علاقه‌مندان می‌توانند دیدگاه‌های کارشناسی خود را تا پایان وقت اداری پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۹۸ از طریق نمابر دبیرخانه اتاق ایران به شماره ۸۸۸۲۵۱۱۱ ارسال کنند.

همچنین شماره تماس ۸۵۷۳۲۴۹۰ معاونت اقتصادی اتاق ایران نیز آماده دریافت نظر و پیشنهاد فعالان بخش خصوصی است.

کد خبر 27952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =