رییس سازمان مالیاتی تغییر کرد/امیدعلی پارسا به جای سید کامل تقوی نژاد

هیئت وزیران در جلسه اخیر خود که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد به امیدعلی پارسا به عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور رأی اعتماد داد

هیئت وزیران در جلسه اخیر خود که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد به امیدعلی پارسا به عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در جلسه شب گذشته خود، ضمن تبریک به پارسا به عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور، توسعه و گسترش پایه مالیاتی، مقابله جدی با پدیده فرار مالیاتی و لزوم شفافیت در فرآیندها را مورد تأکید قرار داد.

روحانی نقش نظام مالیاتی در جریان سالم اقتصادی کشور را با اهمیت دانست و گسترش فرهنگ مالیاتی، رابطه دو سویه رونق تولید و کاهش اتکای بودجه دولت به درآمدهای نفتی و سلامت سازمانی و مبارزه با فساد و بهبود سیستم الکترونیک مالیات را از اولویت های این سازمان ذکر کرد.

گفتنی است پارسا سابقه مدیریت در سازمان برنامه و بودجه کشور را در کارنامه داشته و آخرین سمت وی نیز ریاست مرکز آمار ایران بوده است. هیئت وزیران در ادامه، از خدمات رئیس پیشین سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر کرد.

بعد از ورود امید علی پارسا به سازمان امور مالیاتی گمانه زنیها برای انتصاب رئیس جدید مرکز آمار ایران آغاز شده است. گفتنی است، پیش از این تقوی نژاد به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی فعالیت می کرد که 3ماه قبل به وزارت بهداشت منتقل شد. در این مدت سازمان امور مالیاتی با سرپرست اداره می شد.

کد خبر 28124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =