شافعی رئیس ماند

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز در انتخابات امروز اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران، غلامحسین شافعی با کسب اکثریت آراء، بر کرسی ریاست این اتاق ابقاء شد تا کماکان سکان هدایت پارلمان بخش خصوصی کشور را برای چهار سال آینده در دست نگه دارد.

 

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز در انتخابات امروز اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران، غلامحسین شافعی با کسب اکثریت آراء، بر  کرسی ریاست  این اتاق ابقاء شد تا کماکان  سکان هدایت پارلمان بخش خصوصی کشور را برای چهار سال آینده در دست نگه دارد.

غلامحسین شافعی و یونس ژائله  کاندیدای ریاست این دور از انتخابات بودند که پس از اخذ و شمارش آرا، شافعی با 302 رای توانست بار دیگر اعتماد پارلمان بخش خصوصی را برای ریاست اتاق جلب کند.

علاءالدین میرمحمدصادقی تعداد افراد حاضر در جلسه را 451 نفر اعلام کرد که از این تعداد  448 رای در گلدان ها ریخته و 6 رای باطله بود و شافعی 302 رای را از آن خود کرد.

غلامحسین شافعی امروز در جلسه انتخابات دور نهم هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران ضمن تشکر از همه اتاق های سراسر کشور و کمیسیون های اتاق ایران گفت: کمیسیون‌ها و مجامع در شوراها در این دوره نسبت به گذشته حضور فعالتری داشتند و نظرات کمیسیون‌ها به نحو مطلوبی به مجامع مورد نظر انتقال داده شد؛ در طی 30 و چند سال گذشته در انتخابات اتاق بازرگانی حضور داشته‌ام، اما در هیچ دوره‌ای مثل این دوره آرامش در انتخابات را ندیده‌ام.

شافعی افزود: ایجاد چنین فضایی برای بخش خصوصی و اتاق بازرگانی دارای اهمیت است و همه افرادی که در این انتخابات، به عنوان هیأت رئیسه انتخاب می‌شوند، مورد حمایت هیأت نمایندگان خواهند بود و امیدواریم این فضای قابل ستایش همیشه در پارلمان بخش خصوصی حاکم باشد.

در ادامه این جلسه علاء میرمحمدصادقی نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران که به عنوان رئیس سنی جلسه نهمین دوره انتخابات هیأت رئیسه اتاق انتخاب شد،‌ گفت:به تازگی مقام معظم رهبری به اقتصاددانان توصیه کردند که از مطالب و نظرات اتاق بازرگانی استفاده شود و این موضوعی کم سابقه است که بالاترین مقام کشور به آن تاکید داشته‌اند.

 به گزارش اگزیم نیوز انتخابات دور نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران صبح امروز بیست و ششم خرداد با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در محل اتاق برگزار شد.

 

 

کد خبر 28180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =