دعوت از صادرکنندگان به استفاده از خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران

دکتر صالح آبادی گفت: بانک توسعه صادرات به عنوان بانک حامی صادرکنندگان، تلاش دارد در سال رونق تولید نهایت توان خود را برای ارائه تسهیلات و خدمات بانک به جامعه صادراتی استان به کار ببندد لذا از همه صادرکنندگان دعوت می کنیم از خدمات و تسهیلات این بانک استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در ادامه سفرهای استانی خود، صبح امروز یازدهم تیرماه، به منظور تعمیق روابط  بانک  با صادرکنندگان، با استاندار سمنان  دیدار کرد. علی صالح آبادی در این نشست گفت: بانک توسعه صادرات به عنوان بانک حامی صادرکنندگان، تلاش دارد در سال رونق تولید نهایت توان خود را برای ارائه تسهیلات و خدمات بانک به جامعه صادراتی استان به کار ببندد لذا از همه صادرکنندگان دعوت می کنیم از خدمات و تسهیلات این بانک استفاده کنند.

 وی با اشاره به تعامل با اتاق بازرگانی و نهادهای صادراتی استان می تواند نقش موثری در روند توسعه خدمات بانک توسعه صادرات داشته باشد.گفت: نرخ تسهیلات بانک توسعه صادرات در کل کشور، پایین ترین نرخ بوده و شعار ما در بانک این است که همه صادرکنندگان واجد شرایط کشور باید مشمول دریافت تسهیلات بانک توسعه صادرات باشند.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با ابراز خرسندی از عملکرد شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران گفت: خوشبختانه شعبه سمنان یکی از شعب فعال در میان چهل شعبه بانک ماست، با این وجود با توجه به ظرفیت های استان انتظار داریم حجم تسهیلات اعطایی در این استان به دوبرابر ارتقا پیدا کند.

استاندار سمنان در این دیدار گفت:  حضور مدیر عامل بانک در استان ها سیاستی پسندیده است و باعث دلگرمی فعالان صادراتی خواهد شد.

علی رضا آشناگر افزود: سمنان ظرفیت های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی دارد که برای توسعه فعالیت و رفع مشکلات ناشی از کاهش ارزش ریال،  نیازمند تسهیلات ارزان قیمت در قالب سرمایه در گردش هستند.

وی با تاکید بر اینکه حجم تسهیلات اعطایی از سوی بانک توسعه صادرات با توان صادراتی استان متناسب شود، بیان داشت: توانمندی های استان باید بیش از گذشته شناخته شود؛  کارشناسان بانکی  شناخت دقیقی از صنایع استان  پیدا کنند که قطعا با اشراف کامل به  توانمندی صادرکنندگان سمنان، صادرات استان رونق می گیرد.

آشناگر اظهار داشت: توقع جامعه صنعتی و صادراتی استان سمنان از بانک توسعه صادرات ایران یک نگاه ویژه و خاص است؛ صادرکنندگان نیز آمادگی همکاری با بانک را دارند.

استاندار سمنان پیشنهاد داد بانک توسعه صادرات با تعیین تکالیفی برای فعالان صادراتی استان، در ایجاد حلقه های ارتباطی و تعامل مثبت و سازنده بین بانک و جامعه صادراتی، سطح روابط فی مابین را افزایش دهد.

علیرضا آشناگر بیان داشت: روند توسعه صنعتی در تهران نشان می دهد صنایع استان تهران به سمنان سوق پیدا می کند و استان بیش از گذشته اهمیت صنعتی و صادراتی می یابد.

 استاندار سمنان تصریح کرد: لازم است سطح مشارکت بانک و صادرکنندگان استان افزایش پیدا کند و مسیر رسیدن استان سمنان به جایگاه صادراتی درخورآن فراهم  شود.

علیرضا آشناگر خطاب به مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: با شناختی که از شما دارم و سوابق حرفه ای که در بازار سرمایه دارید، یقین دارم در حوزه توسعه فعالیت بانک توسعه صادرات در استان نیز موفق خواهید بود.

کد خبر 28246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =