رشد پرداخت تسهيلات و ارائه خدمات شعبه شیراز درمیان شعب بانک توسعه صادرات

سید صمدالدین هاشمی گفت: : شعبه شیراز درپرداخت تسهيلات ريالي در سال ۱۳۹۷ رتبه ششم و در ضمانت نامه صادره ريالي رتبه دوم را در بين شعب بانك توسعه صادرات ايران به خود اختصاص داده است .

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز به نقل از رئیس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات ایران این شعبه درپرداخت تسهيلات ريالي در سال ۹۷ رتبه ششم و در ضمانت نامه صادره ريالي رتبه دوم را در بين شعب بانك توسعه صادرات ايران به خود اختصاص داده است .

هاشمی در گفتگو با خبرنگار اگزیم نیوز گفت: این شعبه تا پايان خردادماه سال جاري ۳۰۵ ميليارد ريال تسهيلات سرمايه درگردش به واحدهای تولیدی صادراتی استان در حوزه های پتروشيمي ، فولادي، شيرين بيان ، محصولات كشاورزي ومعدني اعطا کرده است.

به گفته رئیس شعبه بانک توسعه صادرات ایران، شعبه شيراز از لحاظ دسترسي به اهداف از رتبه ۱۱ درسال ۹۶ به رتبه ۱ و ازلحاظ عملكردي، شعبه از رتبه ۱۱در سال ۹۶ به رتبه ۲در سال ۹۷ ارتقا پیدا کرده است.

هاشمی بیان داشت:  بانك در راستاي شعاررونق توليد در سال۹۸ ، سياست هاي اعتباري سال جاری  خود را در جذب حداكثري فعالين  صادراتي  استانها ابلاغ کرده است.

وی افزود: در راستای پياده سازي شعار رونق توليد این شعبه تلاش کرده با مشاركت متوليان اين حوزه همچون سازمان صمت و اتاق بازرگاني، صادركنندگان فعال استان را درجهت بهره مندي هرچه بيشتر از خدمات بانك توسعه صادرات ايران ترغیب کند.

 هاشمی یادآور شد: بانک با ارائه تسهیلات تلفیقی از محل منابع بانک و منابع صندوق توسعه ملی با نرخ ۱۴.۵- ۱۴ درصد به فعالان صادراتی، توانسته است با کاهش هزینه تامین مالی  و کاهش بهای تمام شده محصولات صادراتی، امکان رقابت پذیری را برای تولیدکنندگان کالای صادراتی فراهم کند.

 رئیس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات ایران اظهار امیدواری کرد که مشتریان بانک نه فقط در بخش تسهیلات بلکه از سایر خدمات این بانک برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

 وی به فراهم شدن بستر بانکداری باز در بانک توسعه صادرات ایران اشاره کرد و گفت: به تازگی با ایجاد بستر بانکداری باز در بانک توسعه صادرات ایران، مشتریان می توانند در مدت کوتاه ترین زمان ممکن، بدون حضور در شعبه از خدمات این بانک استفاده کنند.

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شعبه شیراز تا پایان خردادماه سال جاری ۳۰۵ میلبارد و ۹۹۰ میلیون ریال  تسهیلات پرداخت کرده و مانده تسهیلات این شعبه ۲ هزار و ۱۶۱ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال است.

به گفته رئیس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات ایران، حواله جات ارزی صادره از این شعبه در سه ماهه اول سال جاری ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار دلار   و همچنین حجم ضمانت نامه های ریالی صادره از شعبه شیراز را تا پایان خردادماه  ۶۲ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال بوده است.

سید صمدالدین هاشمی گفت: تعامل بین شعبه بانک و  بنگاه های صادرات محور استان به منظور جذب مشتریان تازه برای بانک به صورت مستمر برقرار است.

 

کد خبر 28291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =