رشد تولید در محصولات لوازم خانگی

ارزیابی های آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت حکایت از این دارد که میزان تولید لوازم خانگی طی یکسال گذشته با فراز و فرودهای زیادی مواجه بوده است.

 

ارزیابی های آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت حکایت از این دارد که میزان تولید تلویزیون طی یک سال گذشته با فراز و فرودهای زیادی مواجه بوده است. همچنین  میزان تولید این کالا از دیماه ۱۳۹۷ با یک روند نزولی همراه بوده است و در فروردین ۱۳۹۸ به پایین ترین مقدار خود طی یک سال گذشته رسیده و بعد از آن روند صعودی را تا خرداد ۱۳۹۸ در پیش گرفته است (یعنی بیشتر از ۱۱ برابر. )‌ همچنین مقایسه میزان تولید این کالا در بهار ۱۳۹۸ با مقدار مشابه سال گذشته افت ۴۳ درصدی را نشان میدهد.  روند صعودی میزان تولید تلویزیون در تیرماه ۱۳۹۸ نیز ادامه یافته و با رشد حدود  ۵.۲درصدی نسبت به خرداد ۱۳۹۸ به حدود ۷۱.۲ هزار دستگاه رسیده است.

همچنین مطابق آمارها، تولید یخچال و فریزر پس از طی کردن روند نزولی از اسفند ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸ و  رسیدن به تولید ۳۲ هزار دستگاه، به یکباره در اردیبهشت ماه بیش از ۳  برابر شده و به ۱۰۵  هزار دستگاه رسیده و در ادامه این روند صعودی، میزان تولید این کالا در خرداد ۱۳۹۸ به ۱۰۹هزار دستگاه رسیده که بیشترین مقدار طی یک سال گذشته بوده و نسبت به مقدار مشابه سال گذشته رشد  ۳۷ درصدی را تجربه کرده است.  روند صعودی میزان تولید یخچال و فریزر در تیرماه ۱۳۹۸ نیز ادامه یافته و با رشد حدود ۹ درصدی نسبت به خرداد ۱۳۹۸ به حدود ۱۱۸هزار دستگاه رسیده است.

همچنین میزان تولید ماشین لباسشویی در فروردین ۱۳۹۸ پس از کاهش ۸۳ درصدی نسبت به اسفند ۱۳۹۷ کمترین مقدار خود را طی یکسال گذشته تجربه کرده و به ۹ هزار دستگاه رسیده است و پس از آن میزان تولید این کالا با یک روند صعودی تا خرداد ۱۳۹۸ همراه بوده و بیش از ۵ برابر شده؛  یعنی ۴۸ هزاردستگاه(. که نسبت به خرداد ۱۳۹۷ رشد ۱۷ درصدی را تجربه کرده است.  روند صعودی میزان تولید ماشین لباسشویی در تیرماه ۱۳۹۸ نیز ادامه یافته و با رشد حدود ۵۳ درصدی نسبت به خرداد ۱۳۹۸ به حدود ۷۳  هزار دستگاه رسیده است.

کد خبر 28559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =