چهره صاحب نام صادرات غیر نفتی درگذشت

اسدالله عسگر اولادی صادرکننده معروف خشکبار کشور عصر دیروز پس از هفتاد و چهار سال فعالیت اقتصادی، دیده از جهان فروبست

 جامعه اقتصادی کشور یکی از برجسته ترین بازرگانان خود را از دست داد؛ اسدالله عسگر اولادی صادرکننده معروف خشکبار کشور عصر دیروز پس از هفتاد و چهار سال فعالیت اقتصادی، دیده از جهان فروبست. اسدالله عسگر اولادی تاجری کارکشته و موفق بود که با دست خالی وارد بازار شد و با اثبات توانایی خود به تجار با سابقه کشور توانست جای خود را در عرصه تجارت باز کرده و رویای خود را برای حضور در بازارهای بین المللی محقق کند. امروز نام اسدالله عسگر اولادی در بازارهای بزرگی چون چین، روسیه و اتحادیه اروپا نامی شناخته شده و معتبر است که توان صادرات غیرنفتی ایران را در شرایط سخت و پرتلاطم سیاسی در دنیا به نمایش می گذارد.

عسگر اولادی همواره اتاق بازرگانی را مرجع قابل اعتماد برای بازرگانان کشور معرفی می کرد ودر تمام دوران پس از اتقلاب عضو اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین بود.

صادرکننده نمونه ملی کشور از طرفداران جدی اقتصاد باز، توسعه صادرات و حمایت از بخش خصوصی بود و علی رغم فعالیت سیاسی مستمر و عضویت در شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با صراحت بیان خاص خود، سیاست های اقتصادی دولت ها را نقد و پیشنهادات برخواسته از تجربیات خود را به مدیران دولتی ارائه می داد.

 عسگر اولادی، تلاش، توکل به خدا، درستکارى و مطالعه را رمز موفقیت خود می دانست و همواره بر این اصل تاکید داشت که« خوش قولی اصل تجارت است».

پایگاه خبری بانک توسعه صادرات ایران" اگزیم نیوز" فقدان این فعال اقتصادی برجسته را به جامعه اقتصادی کشور به خصوص صادرکنندگان غیرنفتی تسلیت می گوید. روحش شاد یادش گرامی.

کد خبر 28568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =