رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن راهنمای تجارت

مدیرکل دفتر خدمات اطلاعات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم رونمایی از اپلیکیشن راهنمای تجات هدف از ایجاد این اپلیکیشن را اینگونه تعریف کرد: ابزارهای نوین اطلاع رسانی هستند که با هدف فراهم شدن دسترسی سریع ‌و اسان در اختیار تجار قرار گیرد.

به گزارش اگزیم نیوز،  در مراسمی با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از اپلیکیشن راهنمای تجارت رونمایی شد.

عباس خالقی تبار مدیرکل دفتر خدمات اطلاعات تجاری هدف  رونمایی از   این اپلیکیشن را  در راستای تحقق دولت الکترونیکی عنوان کرد و گفت: هدف از ایجاد این اپلیکیشن آن است که ابزارهای نوین اطلاع رسانی با هدف فراهم شدن دسترسی سریع ‌و اسان در اختیار تجار قرار گیرد.  او بیان کرد: این اپلیکیشن امکان جستجوی آنلاین کدهای تعرفه کتاب مقررات و صادرات را برای بازرگانان فراهم می کند.

مدیرکل دفتر خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه عنوان کرد: نیازهای بازرگانان را در این اپلیکیشن لحاظ کرداه این و در آن تلاش شده تا آخرین مقررات و قوانین، آموزش ها و  بخشنامه ها را در آن لحاظ کنیم.

او با بیان اینکه بهبود مستمر، نصب آسان، اشتراک گذاری موثر از جمله ویژگی های اپلیکیشن راهنمای تجارت است، اظها کرد:  علاوه بر  اینکه اسناد هم قابل اشتراک گذاری بوده و دوازده فیچر در آن گنجانده شده است.

براساس توضیحات خالقی  در فازهای بعدی از دو محصول این اپلیکیشن که یکی  پرتال تعاملی بین مدیران سازمان و تجار و بازرگانان است که تا پایان سال رونمایی می شود و دیگری گزارش تحلیلی از روی دیتابیس های داخلی و خارجی است که تا دو ماه آینده رونمایی می شود.

مدیرکل دفتر خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران  همچنین عنوان کرد:  نمایشگاه ها، هیات های تجاری، کالاهای صادراتی، آمار صادرات، بازارهای صادراتی، مقررات و بخشنامه ها، اخبار تجاری، اتاق بازرگانی از جمله بخش های طراحی شده در این اپلیکیشن به شمار می روند.

کد خبر 32364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =