ایران تامین کننده داروهای حساس در منطقه اوراسیا

به گفته قدیر قیافه چندین شرکت دانش بنیان ایرانی در کشور روسیه حضور فعال دارند و سرمایه گذاری مستقیم انجام داده اند؛ ما اکنون تامین کننده داروهای حساسی مانند داروهای ام.اس و سرطان در کشور روسیه و منطقه اوراسیا هستیم.

قدیر قیافه در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز عنوان کرد: در حوزه شرکت های دانش بنیان بویژه حوزه تولیدات دارویی موفقیت های زیادی کسب کرده ایم؛ چندین شرکت دانش بنیان ما در کشور روسیه حضور فعال دارند و سرمایه گذاری مستقیم انجام داده اند؛ ما اکنون تامین کننده داروهای حساسی مانند داروهای ام.اس و سرطان در کشور روسیه و منطقه اوراسیا هستیم.

با وجود محدودیت ها و شرایط سخت تجاری، شرکت های برند و معتبرمان با بهره گیری از تیم های خلاق و جوان در حوزه های بازرگانی و مارکتینگ و شناسایی سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای خارجی توانسته اند موفقیت های چشم گیری کسب کنند.

قیافه افزود: بر اساس آماری که گمرک کشور روسیه منتشر کرده است میزان صادرات ما به این کشور افزایش پیدا کرده است و ما باید سعی کنیم که از ظرفیت های اقتصاد روسیه برای توسعه صادرات محصولاتمان استفاده لازم را ببریم.

 لازم به ذکر است هیئت بلندپایه علمی و فناوری کشورمان به ریاست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و با همراهی 70 شرکت دانش بنیان ایرانی از 19 تا 22 تیرماه در روسیه حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این  نشست خواستار تسریع در اجرای موافقت‌نامه‌ها برای گسترش روابط تهران و مسکو در عرصه فناوری شده بود. در این سفر اسناد همکاری بین شرکتهای دانش بنیان ایران و روسیه به امضا رسید.

کد خبر 32394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =