صندوق بین المللی پول هیاتی از نمایندگان خود را به اوکراین می فرستد.

صندوق بین‌المللی پول در حال ارسال یک گروه از کارشناسان برجسته اقتصادی به اوکراین برای شروع مذاکرات درباره برنامه توسعه اقتصادی است

صندوق بین المللی پول برای بررسی سیاست های توسعه اقتصادی کشور اوکراین به درخواست این کشور تیمی از کارشناسان اقتصادی خود را اعزام می کند.

صندوق بین‌المللی پول در حال ارسال یک گروه از کارشناسان برجسته اقتصادی به اوکراین برای شروع مذاکرات درباره توسعه اقتصادی است زیرا دولت این کشور برای نهایی کردن یک وام ۵.۵ میلیارد دلاری تلاش می‌کند.

این تیم به منظور یافتن راه های دستیابی به رشد قوی‌تر و حفظ ثبات اقتصادی از اوکراین دیدن خواهند کرد.

Goesta Ljungman نماینده صندوق بین‌المللی پول در اوکراین روز سه‌شنبه در یک بیانیه  گفت: هنوز هیچ چارچوب زمانی برای دیدار این تیم تعیین نشده است.

دولت اوکراین انتظار داشت این وام در ماه سپتامبر سال گذشته تصویب و پرداخت شود، اما  مسائل  حل نشده  از قبیل چالش های حقوقی مربوط به ملی سازی صنایع از جمله بانکهای خصوصی در اوکراین در سال 2016 ، سوالاتی در مورد استقلال بانک مرکزی و مشکلات در موافقت با اصلاح ساختار کشاورزی در این کشور معامله را به تعویق انداخته‌اند. البته  توافقات ابتدایی در ماه دسامبر به نتیجه رسیده است و دولت اوکراین امیدوار است در ماه ژانویه  برنامه توسط صندوق بین المللی  تایید شود.

منبع: بلومبرگ

کد خبر 32415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =