انتخاب هیئت مدیره جدید اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق

مجمع مؤسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه برگزار و هیات مدیره این اتاق انتخاب شدند.

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز مجمع مؤسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه برگزارو در این نشست هیات مدیره این اتاق انتخاب شدند. طبق اعلام معاونت بین الملل اتاق ایران، کیوان کاشفی، رستم جنگاوران، مجید مهتدی، هوشنگ پارسا، اسماعیل ابراهیمی، شهلاعموری، محمدرضا مرتضوی، علی احتشامی و علی اصغرزبردست اعضای هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی این دوره خواهند بود.

كوشش در جهت گسترش ارتباطات و مراودات صاحبان صنايع و بازرگانان ايراني و كشور مقابل در زمينه تجارت، صنعت، خدمات، كشاورزي، معدن و ساير امور مربوطه و مطالعه و بررسي بمنظور فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي سرمايه گذاري هاي صنعتي، بازرگاني، معدني و كشاورزي در دو كشور از اهم وظایف اتاق مشترک ایران و عراق است.

 از آنجاییکه جمع آوري و ارزيابي اطلاعات آماري و ساير مطالب سودمند در مورد مسايل بازرگاني- صنعتي و اقتصادي دو كشور و قرار دادن اين اطلاعات در اختيار متقاضيان ايراني و كشور مقابل و همكاري با سازمان ها و مقامات صلاحيتدار ايران و كشور مقابل به منظور تشويق و توسعه روابط اقتصادي بين دو كشور ضروری است؛ اتاق مشترک تلاش می کند در این راستا اطلاعات مفید و موثری را برای بازرگانان فراهم کند.

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز گسترش مبادله هيأت هاي تجاري و اقتصادي بين دو كشور.انتشار مجله، كتاب، جزوات، نرم افزار و يا بولتن اطلاعاتي در زمينه توسعه روابط اقتصادي بين ايران و كشور مقابل حاوي قوانين و مقررات اقتصادي دو كشور و ساير مطالب مفيد و مرتبط از دیگر فعالیت های اتاق مشترک خواهد بود.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در برپايي و اداره نمايشگاه ها و ساير فعاليت هاي مشابه، در چهارچوب قوانين مربوط و كمك به مؤسسات، سازمان ها و اشخاص حقيقي و حقوقي ايراني با كشور مقابل علاقمند به شركت در نمايشگاه هاي بين المللي كه در ايران و كشور مقابل برگزار ميشود، همکاری کامل خواهد داشت.

برگزاري گردهمايي ها و همايش ها در زمينه توسعه روابط اقتصادي بين دو كشور و همكاري و تشريك مساعي با اتاق هاي متقابل در كشور مقابل از اولویت های این اتاق است؛ ادر این دوره تلاش خواهد شد جهت حل اختلافات ناشي از روابط اقتصادي بين اشخاص حقيقي و حقوقي ايران و كشور مقابل از طريق حكميت و در صورت عدم توفيق، تشويق طرفين اختلاف به رفع اختلافات از طريق مركز داوري اتاق ايران، فعالیت های گشترده تری صورت پذیرد.

پایگاه خبری اگزیم نیوز  ضمن تبریک به هیئت مدیره جدید اتاق مشترک ایران و عراق، برای این دوره از اتاق مشترک آرزوی موفقیت دارد.

 

 

کد خبر 32460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =