خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش تعامل ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کوتاهترین زمان و همچنین انجام عملیات تخلیه و بارگیری بصورت ۲۴ ساعته خبر داد.

حسین شهدادی عنوان کرد: از ابتدای سال جدید، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل: گندم، برنج و فرآورده‌های نفتی بصورت ۲۴ ساعته در بندر در حال انجام است.

وی از ثبت رکورد تخلیه ۱۳۵۰۰ تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز خبر داد.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر افزود: اولویت اصلی این اداره کل علیرغم شرایط و مشکلات موجود، تخلیه و خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شرستانهای هدف در کوتاهترین زمان ممکن است.

شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده های غلات ۶۰۰ تن بر ساعت، عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان فروردین ه فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد.

وی افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می گردد.

منبع: اکسپورتنا

کد خبر 32674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =