ظرفیت بورس برای رونق صادرات و جلوگیری از رکود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در بورس خبر داد و گفت: رونق بورس باید با برنامه‌مداری همراه شود.

به گزارش اگزیم نیوز غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با بیان اینکه بازار بورس در اثر ویروس کرونا درگیر برخی افت و خیزها شده است، افزود: مردم بدانند سرمایه گذاری در این بازار با وجود این افت و خیزهای اخیر باز هم مطمئن تر از بازار ارز و طلا خواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخشنامه اخیر وزارت اقتصاد مبنی بر لغو کاهش دامنه نوسان بورس و فرابورس به دو درصد بسیار موثری و به موقع بوده است، افزود: با شیوع ویروس کرونا سهام بسیاری از شرکت ها در بورس دچار تزلزل شده، اما جای نگرانی نیست زیرا بزودی این وضعیت نیز بهبود پیدا می کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: بورس فعالیت خود را بی وقفه انجام می دهد و بزودی با حمایت های دولت ضررهای احتمالی را نیز جبران خواهد کرد. این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سرمایه گذاری در بازار بورس باید جایگزین همیشگی بازار ارز و طلا شود، تصریح کرد: البته در شرایط فعلی رونق بورس باید با برنامه مداری نیز همراه شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش آگاهی در مردم به عملکرد بهتر بورس و در نتیجه حضور سرمایه های خورد مردم می انجامد، گفت: دولت باید از فرصت های پیش رو برای افزایش آگاهی به مردم در حوزه سرمایه گذاری در بورس استفاده کند. با فعال شدن بورس صادرات نیز قوت گرفته و به این ترتیب اقتصاد از رکود دور خواهد شد

کد خبر 32738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =