برگزاری اکسپوی دوبی به مهر ۱۴۰۰ موکول شد

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات از تغییر زمان برگزاری اکسپوی دوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: بر اساس نظر اعضای مجمع عمومی BIE تاریخ اجرای اکسپوی دوبی به ۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۹ مهر ۱۴۰۰ لغایت ۱۱ فروردین ۱۴۰۱) موکول شد.

فرشید فرزانگان از تصمیم‌گیری جدید شورای راهبردی اکسپوی دوبی برای تعیین زمان برگزاری این رویداد بزرگ بین‌المللی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: بر اساس نظر اعضای مجمع عمومی اتحادیه جهانی نمایشگاهها (BIE) تاریخ اجرای اکسپوی دوبی به 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 (9 مهر 1400 لغایت 11 فروردین 1401) موکول شد.

وی افزود: تعویق در برگزاری اکسپوی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و تدابیر جامعه جهانی برای مقابله با این پدیده صورت گرفته و فرصتی بی‌نظیر را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد تا بتوان همسو با تعویق این تصمیم، زمینه را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و کیفی‌تر پاویون جمهوری اسلامی ایران در این رویداد بزرگ جهانی فراهم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات خاطرنشان کرد: شورای راهبردی اکسپوی دوبی، در 11 فروردین 99 پیشنهاد تعویق یکساله اکسپو را به اتحادیه جهانی نمایشگاهها ارسال نموده و این پیشنهاد در 3 اردیبهشت 99 به تصویب کمیته اجرایی این اتحادیه رسیده است.

به گفته فرزانگان، بر اساس رای‌گیری مجازی صورت گرفته و نظر موافق اعضای اتحادیه جهانی نمایشگاهها، تغییر در زمان برگزاری این رویداد مورد توافق واقع شده است.

به گفته فرزانگان، شرکتهای موفق و برندهای ایرانی می توانند با عضویت در اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات از آخرین اخبار مرتبط با اکسپوی دوبی و نحوه حضور و مشارکت در این رویداد جهانی آگاهی یابند

کد خبر 33290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =