نقطه اتصال سرمایه گذاران و بازارهای مالی

صالح آبادی با اشاره به اینکه بازار پول و سرمایه مکمل هم هستند و باید همکاری نزدیکی باهم داشته باشند اظهار داشت: عمده اتصال تامین سرمایه با مردم در قالب بانک است

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز از نخستین روز نمایشگاه بانک، بورس و بیمه شرکت تامین سرمایه آرمان که از شرکت های تابعه بانک توسعه صادرات است، درگاه اینترنتی IBShop را افتتاح کرد.
در مراسم افتتاح اولین فروشگاه خدمات مالی، علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اینکه بازار پول و سرمایه مکمل هم هستند و باید همکاری نزدیکی باهم داشته باشند اظهار داشت: عمده اتصال تامین سرمایه با مردم در قالب بانک است.
وی افزود: از طرفی اوراقی که تامین سرمایه بصورت عرضه اولیه منتشر می‌کند باید مشتریان عمده داشته باشند و مشتریان خرد از آن بی بهره هستند و از همین رو سایت IBShop شرایط مناسب جهت عرضه محصولات به مشتریان خرد را فراهم خواهد کرد و مشتریان خرد هم می توانندجذب تامین سرمایه شوند.
در همین رابطه محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه آرمان گفت: یکی از خلاهای سرمایه گذاری این است که دسترسی مردم به سیستم مالی و سرمایه گذاری محدود است و ما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات مالی از طریق سایت IBShop تلاش داریم شرایط امن سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.
وی افزود: این درگاه اینترنتی ارائه کننده تمامی فرصت‌های امن سرمایه گذاری است و ما سعی بر آن داریم که تمامی افراد در اقصی نقاط ایران به این درگاه دسترسی داشته و از طریق اینترنت صندوق‌های سرمایه گذاری و بورس را هم در اختیار داشته باشند.
خواجه نصیری با اشاره به اینکه در بازار کالا و خدمات سایتهای مختلفی وجود دارد اظهار داشت: در حوزه مالی کمبود چنین سایت و درگاهی به خوبی مشهود بود و این گامی که امروز برداشته شده اولین قدم برای توسعه خدمات مالی است.
وی ادامه داد: همچنین سعی می کنیم در حوزه بازاریابی اصالت خودرا نیز حفظ کنیم و ما نیاز به سرویس‌های پیرفته داریم تا بدون نیاز به شبکه بانکی توسعه یابیم.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان تصریح کرد: در سایت IBShop.ir صندوق‌های سرمایه گذاری مختلف را داریم که در معرض دید علاقمندان و متقاضیان قرار دارد.

کد خبر 12260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =