۶ هزار و ۵۰۰ شغل پایدار با یک طرح کشاورزی

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه دولت در سال اقتصاد مقاومتی با همه توان وارد عمل شده است، گفت: با میدان دادن به بخش خصوصی شاهد حرکت خوبی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهیم بود

به گزارش اگزیم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در سفری به استان البرز و هنگام افتتاح بزرگترین مجتمع فرآوری غلات کشوری در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: با بهره برداری از پالایشگاه غلات زر 6هزار و 500 اشتغال پایدار ایجاد شد.
وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به ملت ایران، خاطرنشان کرد: مردم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و دولت با همه توان وارد عمل شده است.
روحانی اظهار داشت: در دهه فجر امسال صدها و هزارها طرح در سراسر کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس جمهوری افتتاح پالایشگاه غلات زر را حائز اهمیت برشمرد و گفت: این پالایشگاه تأسیساتی دانش بنیان و جزو اولین‌ها است که در آن ذرت تبدیل به قند مایع می‌شود که محصول آن در داخل و خارج مصرف‌کننده داشته و امروز کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول هستند. 
وی اظهار داشت: ارزش محصول این پالایشگاه به اندازه قند و شکر با قیمتی پایین‌تر و حدود 40 درصد ارزان‌تر است و به همین دلیل بهره‌برداری از این پالایشگاه اقدامی اقتصادی، تولیدی و دانش‌بنیان است که در مجموع 6 هزار و 500 اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
روحانی تأکید کرد: تأسیسات و بنیان‌های دانش بنیان که می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده اشتغال ایجاد کند، برای دولت بسیار حائز اهمیت است.
رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه پالایشگاه غلات زر توسط بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات به بهره‌برداری رسیده است، گفت: اگر به بخش خصوصی میدان داده شود، شاهد یک حرکت خوب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم بود.

کد خبر 16583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =