چیگل گامی در جهت کسب و کار الکترونیکی

در پی رونمایی از دستاوردهای فناورانه شرکت دانش بنیان همیشه پویا تحت عنوان سامانه چیگل، سامانه چیتان و سامانه یاپست تفاهم نامه ای مابین بانک توسعه صادرات ایران به نمایندگی امور شعب و یازاریابی این بانک و این شرکت به انعقاد رسید. حبیب احمدی در توضیح مفاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با موضوع همکاری در حوزه بازاریابی بین المللی و توانمندسازی صادرکنندگان و مشتریان کوچک، متوسط و بزرگ باشگاه مشتربان و مشتریان بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات ایران و تسهیل و توسعه فرآیند صادرات در عرصه تجارت خارجی و نیز پوشش حداکثری صادرات به امضای دو طرف رسید.

وی گفت: ضمن عقد این تفاهم نامه شرکت همیشه پویا متعهد می شود تا به اعضای باشگاه مشتریان شامل مشتریان کوچک و متوسط به صورت رایگان و بدون اخذ وجه اشتراک سالانه و اعضای بزرگ با 50 درصد تخفیف در هزینه اشتراک سالانه خدمات ارائه نماید. همچنین مشتریان بانک توسعه صادرات ایران شامل مشتریان بانکداری شرکتی نیز از این خدمات بصورت رایگان بهره مند خواهند بود.

احمدی در ادامه افزود: ارائه تبادل بانک اطلاعاتی اعضای سامانه چیگل و باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات، تمرکز حسابهای مالی این شرکت نزد بانک توسعه صادرات، درج لوگوی باشگاه مشتریان در وبسایت چیگل و سایر تبلیغات محیطی و رسانه ای شرکت همیشه پویاِ، اطلاع رسانی به اعضای سامانه چیگل در خصوص خدمات باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات و توجه همزمان بر صادرات و کالا و خدمات بویژه در بخش توریسم و گردشگری از دیگر تعهدات شرکت همیشه پویا در قبال بانک توسعه صادرات است.

وی در ادامه به  تعهدات بانک در قبال چیگل پرداخت و گفت: بانک توسعه صادرات متعهد شده است که اطلاع رسانی کافی در خصوص همکاری مشترک با سامانه چیگل در سایت بانک، باشگاه مشتریان و موارد دیگر به تشخیص بانک داشته باشد. همچنین استراتژی های مشترک در خصوص ارایه خدمات ویژه به صادرکنندگان و اعضای باشگاه مشتریان بانک در حدود قوانین طراحی و تدوین خواهد شد.

مدیر امور شعب بانک توسعه صادرات  افزود: در این تفاهم نامه قرار است بیلان صادرات خرد حاصل از فروش خرد تامین کنندگان بر اساس مقررات ناظر بر صادرات از طریق پست جمهوری اسلامی ایران بر بستر چیگل در سابقه صادراتی مشتریان پس از تایید مراجع ذیصلاح لحاظ شود.

حبیبی اظهار امیدواری کرد تفاهم نامه مزبور بتواند در فضایی که کسب و کار الکترونیکی یکی از پایه های تجارت و بانکداری الکترونیکی محسوب می شود در راستای توانمند سازی صادرکنندگان و مشتریان کوچک و متوسط و بزرگ عضو در باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات مثمر ثمر و کارا عمل کند.

کد خبر 16697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =