سيدحميدحسيني دبيركل اتاق مشترك ايران و عراق شد

با تصویب هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق دکتر سید حمید حسینی از اعضاء هیأت مدیره به عنوان دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق انتخاب شد و دکتر یحیی آل اسحاق، ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق رسماً وی را به عنوان دبیرکل اتاق به امور بین الملل اتاق بازرگانی ایران معرفی کرد

به گزارش اگزیم نیوز از جمله سوابق اقتصادی وی می توان به عضویت در هیأت مؤسسین اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، عضویت در هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران و سمت خزانه دار آن اتاق به مدت چهار سال، سوابق موفق تشکلی و همکاری و همراهی با  دکتر آل اسحاق اشاره کرد.

شایان ذکر است دکتر حسینی از بنیانگذاران اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی بوده و در کارنامه اقتصادی و مدیریتی وی ریاست چهار ساله هیأت مدیره تشکل مذکور و عضویت در هیأت مدیره فعلی این تشکل بزرگ صادراتی کشور و عناوین صادرکننده نمونه کشور درسالهای ۷۹ و ۸۱ حائز توجه می باشد.

فعالان اقتصادی معتقدند امیداست با حضور وی شاهد ارتقاء روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق خواهیم بود.

دکتر حسینی در روزنوشت سایت خود درباره این موضوع چنین نوشته است:

بعداز ظهر یکشنبه جلسه هیأت مدیره اتاق ایران و عراق با حضور اعضاء هیأت مدیره(۱۱ نفر) برگزار شد. در ابتداي جلسه با اصرار اعضاء هیأت مدیره خصوصاً  دکتر آل اسحاق دبیرکلی را به عهده بنده گذاشتند تا بتوانم با استفاده از تجربه تشکلی و اتاقی و ارتباطات کاری در ارتقاء روابط ایران و عراق نقش ایفا کنم.

به گفته وی همه اعضاء هیأت مدیره هم اعلام کرده اند که آماده همکاری و همراهی در این ارتباط خواهند بود. دکتر حسینی افزودبا وجود همه درگیریهای کاری که دارم برای استفاده از ظرفیت بازار عراق برای توسعه صادرات کشور این مسئولیت را پذیرفتم. دعای خیر دوستان و پیشنهادات فعالان اقتصادی راهگشای کارخواهد بود.

کد خبر 20031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =