دیدار مقامات بانکی ایران و ونزوئلا

مدیرعامل بانک مشترک ایران-ونزوئلا با مقامات بانکی کشور ونزوئلا دیدار و درباره ارتقاء مناسبات بانکی بین دو کشور گفت‌وگو شد

به گزارش اگزیم نیوز، مدیرعامل بانک مشترک با سفر به کشور ونزوئلا با مقامات بانکی آنها ملاقات و به ارائه گزارشی از عملکرد بانک پرداختند. داود بنایی در این ملاقات با بیان اینکه این بانک طی سالهای اخیر با کسب تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت‌های بانکی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با استفاده از پتانسیل‌های موجود، به بانکی فعال و سودده تبدیل شده و به دنبال گسترش فعالیت‌های بین‌المللی خود است.

در ادامه، وی در این دیدار در راستای رشد و توسعه فعالیت‌های بانک به بیان پاره‌ای از مسائل موجود پرداخت و خواستار حل و فصل مشکلات فی مابین از سوی طرف ونزوئلایی شد.

همچنین، بنایی در ادامه سفر به ونزوئلا با سفیر محترم ایران ملاقات و ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه و نحوه تشکیل این بانک به عنوان نخستین بانک مشترک ایرانی با شریک خارجی پرداخته و با اشاره به رویکرد جدید بانک در تبدیل آن از بانک دو ملیتی به بانکی چند ملیتی، خواستار هماهنگی‌های بیشتر وی با مقامات مسئول طرف ونزوئلایی در رفع مشکلات جاری بانکی فی مابین دو کشور شد.

کد خبر 20214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =