سهم پنهان بخش خدمات از اقتصاد ملي

فولادگر گفت: یکی از انتظارات مردم از دولت آینده فراهم کردن زمینه های ایجاد اشتغال و ساماندهی وضعیت اقتصادی است که این مهم با حمایت منطقی و واقعی از بخش های تولید و خدمات امکانپذیر است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از انتظارات مردم از دولت آینده فراهم کردن زمینه های ایجاد اشتغال و ساماندهی وضعیت اقتصادی است که این مهم با حمایت منطقی و واقعی از بخش های تولید و خدمات امکانپذیر است.

حمیدرضا فولادگر افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال نامگذاری کردند که لازم است دولت اولویت برنامه های خود را در این زمینه قرار دهد.

وی ادامه داد: از جمله مطالبات مردم بهبود وضعیت اقتصادی است که باید با رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار و همچنین ترغیب کارآفرینان برای سرمایه گذاری در تولید، زمینه های رونق اقتصادی در کشور فراهم شود.

فولادگر اظهار کرد: موضوع اشتغال جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین تامین معیشت مردم  دغدغه اصلی امروز دولت و مجلس شورای اسلامی است و باید در مسیر اقتصاد مقاومتی زمینه افزایش اشتغال و تولید را فراهم کرد .

وی گفت: مجلس شورای اسلامی برای حمایت از واحدهای تولیدی تاکنون گام های مهمی برداشته و به تصویب رسانده که از جمله آنها می توان به قانون بهبود فضای کسب و کار، قانون خروج از رکود و دیگر موارد که همگی در جهت تلاش برای رونق واحدهای تولیدی اشاره کرد.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  استفاده از ظرفیت حداکثری تولید داخلی و عمل به قانون ۴۴ قانون اساسی در راستای حمایت از حقوق تولیدکنندگان مساله مهمی است که باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد و نظارت تقویت شود.

فولادگر افزود: یکی از راه های افزایش اشتغال در کشور کاهش نرخ بیمه تامین اجتماعی برای کارآفرینان است که در این زمینه باید به دنبال تعریف منابع  مالی جدید باشیم.

 

منبع: اتاق اصناف

کد خبر 20413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =