رونق توليد با SMEها

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از عوامل مهمی که در رونق تولیدات داخلی موثر است، توسعه صنایع کوچک و فعال کردن طرح های صنعتی نیمه فعال است

محمدرضا نعمت زاده روز گذشته در جریان بازدید از چند طرح صنعتی استان کرمانشاه اظهار کرد: توجه به صنایع کوچک و فعال کردن طرح های راکد و نیمه راکد صنعتی علاوه بر رونق تولید، موجب بهبود وضعیت اشتغال و افزایش صادرات نیز می شود.
وی، اقتصاد مقاومتی را راهبردی مترقی دانست و گفت: باید سعی کنیم به این موضوع بسیار مهم که مورد توجه و تاکید مضاعف رهبر معظم انقلاب نیز هست جامه عمل بپوشانیم.
نعمت زاده در ادامه انعکاس واقعیات به مردم را یکی از وظایف عمومی در جامعه بخصوص از سوی مسئولان عنوان کرد و گفت: در عین حال اگر مشکلی هم در کاری وجود دارد آن را برای عموم مردم بیان کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بازگو نکردن اقدام های صورت گرفته در حوزه صنعت و تولید را ظلم به کارآفرینان عنوان و اظهار کرد: تلاش هایی که در این عرصه صورت می گیرد باید به مردم گفته شود تا آن ها در جریان کارها قرار داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به بازدید خود از چند طرح صنعتی در کرمانشاه، گفت: این استان از ظرفیت های خوبی در عرصه صنعتی و تولیدی برخوردار است و صنعتگران و تولیدکنندگان خوبی نیز دارد.
نعمت زاده اظهار کرد: یکی از مشکلات کرمانشاه موضوع بیکاری است که با بهره برداری از طرح های صنعتی در دست اجرا می توان به کاهش نرخ بیکاری در این استان امیدوار بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به کرمانشاه از طرح بیوتانول (گسترش سوخت سبز)، طرح قوطی سازی زمزم و شرکت ذوب آهن بیستون بازدید کرد.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، بیش از 950 واحد صنعتی و تولیدی وجود دارد.

کد خبر 20433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =