اصلاح نظام بانکی دغدغه مشترک مجلس و دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آمادگی کمیسیون متبوعش برای همکاری با دولت دوازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی خبر داد وگفت:به سرانجام رساندن اصلاح نظام بانکی یکی از اولویت های مشترک مجلس دولت دوازدهم است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آمادگی کمیسیون متبوعش برای همکاری با دولت دوازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی خبر داد وگفت:به سرانجام رساندن اصلاح نظام بانکی یکی از اولویت های مشترک مجلس دولت دوازدهم است.

محمد رضا پورابراهیمی داورانی ضمن قدردانی از حضور شکوهمند مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات گفت:ابتدا از تمامی مردم ایران اسلامی و برگزارکنندگان انتخابات برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۲۹اردیبهشت ماه قدردانی می کنم و برای این حضور باشکوه باید سجده شکر به جا آورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت های اقتصادی دولت دوازدهم ادامه داد:با توجه به مناظرات اقتصادی بین کاندیداهای ریاست جمهوری یکی از مهمترین مشکلات کشور در زمینه مسائل اقتصادی و معیشت است و کمیسیون اقتصادی مجلس در این راستا این  آمادگی را دارد تا با تعامل و همکاری با دولت دوازدهم زمینه توسعه اقتصاد کشور را فراهم کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:از مهمترین اولویت های اقتصادی مشترک دولت و مجلس در سال جاری، اصلاح نظام بانکی و به سرانجام رساندن قانون بانکداری جمهوری اسلامی ایران، اجرا و اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است. پورابراهیمی داورانی افزود:برای تقویت معیشت مردم و اشتغالزایی باید زمینه رونق تولید و درآمدزایی را فراهم کرد بطور مثال اصلاح قانون مالیات بر ارزش  افزوده نقش مهمی در رفع مشکلات بخش تولید و کسبه دارد.

وی ادامه داد:اگر موارد مذکور که به عنوان اولویت مطرح شده به سرانجام برسد، تحولات خوبی در اقتصاد کشور اتفاق می افتد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس حمایت های لازم را از دولت برای رفع مشکلات اقتصادی انجام خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت 

کد خبر 20530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =