آغاز به کار سامانه طرح رونق تولید تا هفته آینده

محسن صالحی‌نیا گفت: تا هفته آینده سامانه طرح رونق تولید آغاز به کار خواهد کرد

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا هفته آینده سامانه طرح رونق تولید آغاز به کار خواهد کرد. محسن صالحی‌نیا عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های صنعتی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی باید مستمر و ادامه‌دار باشد و این‌گونه است که واحدهای تولیدی می‌توانند روی پای خود بایستند.

این مسئول ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، نخستین بند سیاست‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به موضوع ادامه طرح رونق تولید اختصاص دارد.

وی افزود: اجرای طرح رونق تولید برای ۱۰ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط ابلاغ شده است که هفت‌هزار مورد از این تسهیلات به واحدهای کوچک اختصاص می‌یابد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: سهم واحدهای ومتوسط از تسهیلات طرح رونق تولید یک‌هزار مورد بوده و دو هزار فقره تسهیلات نیز به واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعطا می‌شد. همچنین همه زیرساخت‌های طرح رونق تولید فراهم شده است و سامانه مخصوص این طرح طراحی شده و طبق جلسات برگزار شده با بانک مرکزی موافقت‌های لازم برای اعطای تسهیلات اخذ شده است.

وی افزود: تا اواخر هفته آینده سامانه طرح رونق تولید فعال می‌شود تا واحدهای متقاضی از طریق کارگروه‌های استانی تسهیل و رفع موانع تولید بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شون

کد خبر 20701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =