همدلی داخلی وهله اول ایستادگی در مقابل بدعهدان خارجی

سیده فاطمه مقیمی معتقد است: مطابق با الزام طرح دولت مقابل بدعهدی های طرف مقابل ایران در ائتلاف برجام می ایستیم اما در مرحله اول باید یکپارچگی در کشور خودمان را به دست بیاوریم.

به گزارش اگزیم نیوز، سیده فاطمه مقیمی در رابطه با اهمیت اتفاق نظر در بهبود کارکرد دست آورد ها گفت: نبود آزادگی و همدلی در داخل کشور فرصتی را برای عرض اندام و بدعهدی  طرف مقابل در برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) به وجود آورده است.

مقیمی افزود: مرحله اجرایی شدن برجام از 6 دی ماه سال 94 آغاز شد و هنوز در وحله پیاده سازی تعهد ها قرار دارد و اگر پیوستگی در نظرات و تصمیمات گرفته شده بود اکنون برجام دست آورد های بیشتری داشت.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت همدلی میان آحاد مردم و مسئولان به قدری است که مقام معظم رهبری و مراجع از وظایف اصلی مسئولان و گروه های داخلی نام برده اند و باید جدیت لازم را برای حیرت زدگی جهانیان در این امر و اتحاد در همصدایی به کار بگیریم.

مقیمی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری هم در این رابطه یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری در روز های نخست فروردین سال 1395 مکرر مردم و مسئولان را به همدلی و همراهی دعوت کرده اند و در اجتماع زائرین حرم امام هشتم شیعیان گفتند من به شما عرض کنم که مردم- چه افراد سیاسی، چه افراد اقتصادی، چه آحاد مردم- باید به دولت کمک کنند، به مسئولان کشور کمک کنند. این کار البته فقط هم کار دولت نیست؛ هر سه قوه باید با یکدیگر همکاری کنند تا کار پیش برود؛ و مردم هم باید کمک کنند به اینها؛ این کمک لازم است و جدیت مسئولان بخصوص قوه‌ مجریه هم لازم است.

به گفته وی، رئیس جمهور هم در تیر ماه سال جاری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام و سفیران کشور همراه با حضور رهبری گفت:«امروز دوران رقابت سیاسی و انتخاباتی گذشته و اگر رقابتی هم است باید برای خدمت به مردم، اجرای قوانین و دستیابی به اهداف بلند ملی باشد.»

 

کد خبر 20982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =