توسعه رقابتي با رشد حمل و نقل بين المللي

احمد خدایی اعلام کرد: از اولویتهای اصلی راه‌آهن حمل بار و افزایش سهم بار در کشور است، بنابراین تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای که بتواند به این امر کمک کند بسیار مهم و از شاخصهای اصلی به شمار می‌رود

به گزارش اگزيم نيوز، احمد خدایی قائم مقام راه آهن گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده همه فعالیت ها در راستای اهداف ریلی پیش می رود. وی افزود: خوشبختانه تمامی نواحی در راستای اهداف راه آهن حرکت کرده و به موفقیت های مهمی دست یافته اند و به نظر می رسد بخش ستادی راه آهن نیز همسو و هم جهت با اهداف حرکت کرده و برنامه های مدونی را برای پیشرفت و توسعه اجرا کند.

قائم مقام راه آهن اظهار داشت: به منظور رفع برخی مشکلات ریلی بایستی جریان مناسب اطلاعات بین ستاد و نواحی تقویت و کمیسیون عالی سوانح بیش از گذشته موضوع ایمنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.
خدایی اضافه کرد: در حوزه فنی و زیر بنایی پروژه های توسعه ای در اولویت اجرا و تکمیل قرار گیرد.

وی بیان داشت: از اولویت های اصلی راه آهن حمل بار و افزایش سهم بار در کشور است، بنابراین تکمیل پروژه های توسعه ای که بتواند به این امر کمک کند بسیار مهم و از شاخص های اصلی به شمار می رود.
خدایی تصریح کرد: بنابراین پیگیری و شناسایی نقاط خوش بار از جمله وظایف اصلی مدیران راه آهن به شمار می رود.

قائم مقام راه آهن تاکید کرد: در سال جاری توسعه خطوط فرعی در جهت ایجاد منابع جدید برای حمل بار و تشکیل کمیته ای برای آن در صدر برنامه ها قرار گیرد.

وی در پایان به افزایش میزان ترانزیت بار در بخش ریلی اشاره کرد و گفت: به هر میزان بار ترانزیت در کشور جابجا شود گام ها برای حضور گسترده در منطقه و بازار رقابتی توسعه می یابد.

کد خبر 20999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =