طراحی چارچوب خرید کاغذ به صورت یوزانس

نمایندگان تشکل های کاغذ در خواست کردند به دلیل نبود چارچوبی برای خرید به صورت یوزانس، با توجه به شرایط کمبود منابع مالی برای واحدهای تولیدی، محصولات مذکور بعنوان مواد اولیه تلقی شده تا امکان استفاده از یوزانس امکان پذیر گردد

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، با حضور مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران، طی نشستی، موضوع بازار کاغذ مانند ابعاد تولید، نیاز داخل، بازار، مبادی وارداتی، ترتیبات بانکی حاکم و قیمت محصولات جهانی و داخلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اعضای انجمن کاغذ، مقوا و محصولات سلولزی، به برخی مشکلات تجارت انواع کاغذ اشاره و بر لزوم توجه به دانش فنی و کارشناسی در گمرکات و نظارت دقیق بر نوع محصول وارداتی منطبق با تعرفه‌های کالا تأکید شد.

نمایندگان این تشکل‌ها با تأکید بر لزوم اصلاح تعرفه برخی کالاهای وارداتی که منجر به واردات کالاهای مرغوب ‌می‌شود، درخواست کردند که به دلیل نبود چارچوبی برای خرید به صورت یوزانس، با توجه به شرایط کمبود منابع مالی برای واحدهای تولیدی، محصولات مذکور بعنوان مواد اولیه تلقی شده تا امکان استفاده از یوزانس امکان پذیر گردد.

گفتنی است؛ در خاتمه مقرر شد پیشنهادات انجمن در اولین جلسه کمیته ماده یک با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی و تصمیم‌گیری گردد.

 

کد خبر 21181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =