ویزای الکترونیکی عمان برای فعالان اقتصادی ایرانی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس اتاق مشترک ایران و عمان از موافقت دولت عمان با صدور ویزای الکترونیک برای فعالان اقتصادی ایرانی خبر داد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس اتاق مشترک ایران و عمان از موافقت دولت عمان با صدور ویزای الکترونیک برای فعالان اقتصادی ایرانی خبر داد. حجت الاسلام محمدرضا نوری شاهرودی در این دیدار گفت: با پیگیری‌های انجام شده، دولت عمان با صدور ویزای الکترونیک موافقت کرده است و فعالان اقتصادی می‌توانند به صورت آنلاین ویزای خود را درخواست کنند.
نوری شاهرودی با اشاره به اقدامات اتاق مشترک ایران و عمان در تسهیل ارتباط فعالان بخش خصوصی دو کشور، ابراز امیدواری کرد با تسهیل صدور روادید شاهد تقویت ارتباط فعالان اقتصادی ایران و عمان باشیم.
رئیس اتاق مشترک ایران و عمان هم در این دیدار ضمن تشکر از سفیر کشورمان در عمان، از اقدامات حجت الاسلام نوری شاهرودی در فراهم شدن بستر صدور ویزای الکترنیک و کمک به تسهیل روابط تجاری میان دو کشور تشکر کرد.
بنابر گزارش اتاق بازرگانی ایران؛ محسن ضرابی با تقدیر از کاردار سفارت ایران در مسقط و رایزن بازرگانی کشورمان در عمان گفت: کارکنان سفارت ایران با ارتباط نزدیک با اتاق مشترک، تاکنون حمایت قابل توجهی از فعالیت‌های بخش خصوصی کرده اند.

 

منبع: صداو سيما

کد خبر 21343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =