اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی وزیر اقتصاد دولت دوازدهم باشد

حمیدرضا فولادگر گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور ایجاب می کند که وزیر اقتصاد دولت دوازدهم بحث سیاست های اقتصاد مقاومتی، اصل ۴۴ قانون اساسی، تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد

به گزارش اگزيم نيوز، حمیدرضا فولادگر در مصاحبه با رادیو گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور ایجاب می کند که وزیر اقتصاد دولت دوازدهم بحث سیاست های اقتصاد مقاومتی، اصل 44 قانون اساسی، تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و اشتغال، اصلاح ساختار و قوانین نظام بانکی را از دیگر  اولویت های کاری وزیر اقتصاد دولت آینده دانست و افزود: دولت دوازدهم باید توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد.

وی همچنین اظهارداشت: دولت آینده برای دستیابی به اهداف و سیاست های کلی نظام در تمامی حوزه ها به ویژه اقتصادی نیازمند افراد متخصص، متعهد، با انگیزه و روحیه جهادی است.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی انطباق سیستم بانکی با مبانی اقتصاد اسلامی و سیاست های کلی نظام را از برنامه های کاری مهم وزیر اقتصاد دولت دوازدهم یاد کرد و گفت: برنامه های تیم اقتصادی دولت باید به نحوی چیده شود تا نظام بانکی بیشتر از گذشته در خدمت تولید و اشتغال مملکت باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حرکت اجرایی دولت در مجموع باید برنامه محور باشد، افزود: توجه به این اصل مهم رمز موفقیت درهمه عرصه ها به خصوص حوزه اقتصادی است.

فولادگر حمایت از تولید ملی را از دیگر برنامه های اساسی وزیر اقتصاد دولت آینده برشمرد و یادآورشد: حمایت در این حوزه مشتمل بر دو گروه است. نخست «تقویت شرایط رقابت پذیری مانند حمایت مالیاتی، بیمه ای، بانکی و ...» و دیگری «رفع موانع تولید مانند مقررات زدایی، بهبود فضای کسب و کار و...» است.

کد خبر 21393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =