بسيج عمومي در تحقق اقتصاد مقاومتي

مسعود كرباسيان در پیامی به مناسبت روز کارمند تاکید کرد : به یاری همه همکاران برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز داریم

وزير اقتصاد در پیامی به مناسبت روز کارمند تاکید کرد : به یاری همه همکاران برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز داریم. به گزارش اگزيم نيوز به نقل از صدا و سیما؛ مسعود کرباسیان در این پبام تاکید کرده است : فرصت خدمت به مردم در کسوت کارمندی دولت نعمت و افتخاری است بزرگ که باید قدردان آن باشیم و البته داشتن کارگزاران و کارکنانی در دولت که با تمام وجود در اندیشه خدمت به کشور ومردم خود باشند نیز نعمتی است افزون تر. 

وی افزود : اکنون که در ایام گرامیداشت هفته دولت هستیم جای آن دارد یاد کنیم از شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که از همین رهگذر خدمت صادقانه و مجاهدانه به مردم در اذهان ماندگار شدند. 

اکنون که در نیمه راه سال مزین به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"هستیم وظیفه همه ما سنگین تر و خطیر از همیشه است و باید به مثابه یک فریضه همه همت خود را در تحقق این شعار بکار ببندیم و در این مسیر منویات رهبر انقلاب و دغدغه رییس جمهور محترم را همواره مطمع نظر قرار دهیم.

از همه همکاران عزیزم قدردانی می کنم و  روز کارمند به همه ایشان تبریک عرض می کنم. امید دارم همه همکارانم در جای جای ایران عزیز یقین داشته باشند که به طور نظام مند مورد توجه و دغدغه من بوده و قدردان زحمات آنها هستم. از همین جا از همه ایشان می خواهم بیش از پیش با کوشش و فعالیت هوشمندانه، ضمن افزایش بهره وری در حوزه های تخصصی کاری خود در تصمیم سازی ها و ارتقاء کیفی اجرای تصمیمات و برنامه ها مشارکت داشته باشند. علاقمندم که ارتباط پویا، سازنده و مستمری در سطوح مختلف به ویژه اینجانب با بدنه کارشناسی برقرار گشته و فارغ از بعد زمان و مکان با بهره گیری از ظرفیت های مناسب ارتباطاتی بتوانم از نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسی و تخصصی شما عزیزان برخوردار شوم .

کرباسیان افزوده است : به یقین بدنه کارشناسی وزارت اقتصاد از دانش و تجربه ای گرانسگ برخوردار بوده که با ایجاد فرصت برای آنها جهت طرح، امکان افزایش بهره وری و اصلاح فرایندها را پیدا خواهیم کرد. در همین راستا بر این باورم که در زمان کنونی بهترین مسیربرای این ارتباط بهره گرفتن از ظرفیت "ارتباط با وزیر" است که در درگاه اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تعبیه شده، امید بر آن دارم که روح تازه ای در کالبد نظام اداری و کارشناسی این وزارت خانه دمیده شده و بتوانم از مشارکت فعالانه همه شما همکاران گرانقدرم در انجام شایسته تر ماموریت های محوله برخوردار شوم.

کد خبر 21682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =