بسته حمایتی بانک توسعه صادرات ایران برای صادرکنندگان نمونه ملی

بانک توسعه صادرات ایران در آستانه ۲۹ مهر روز ملی صادرات از بسته ای ویژه جهت حمایت از صادرکنندگان نمونه ملی رونمایی کرد

 

 

بانک توسعه صادرات ایران در آستانه 29 مهر روز ملی صادرات از بسته ای ویژه جهت حمایت از صادرکنندگان نمونه ملی رونمایی کرد. به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، این بانک با هدف حمایت از صادرکنندگان پرتلاش و همچنین نیل به اهداف و مأموریتهای خود به عنوان اگزیم بانک ایران ، بسته ای با رویکرد حمایت و تشویق صادرکنندگان نمونه ملی تدارک دیده است.

بنابراین گزارش، گروه هدف این بسته هر سه سطح صادرکنندگان منتخب کشور شامل صادرکنندگان دارای مدال افتخار، صادرکنندگان ممتاز و صادرکنندگان نمونه ملی را در بر می گیرد.
اعطای تخفیف نیم در صدی در نرخ سود تسهیلات اعطایی از محل منابع بانک علاوه بر تخفیفات جاری و با رعایت حداقل نرخ سود، اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی از محل منابع تلفیقی بانک و صندوق توسعه ملی بخشی از این بسته حمایتی است.
از دیگر بخش های این بسته می توان به کوتاه کردن زمان بررسی درخواستهای تسهیلات و خدمات صادرکنندگان نمونه به حداکثر ده روز کاری از زمان تکمیل پرونده اعتباری آنها نزد شعبه مربوطه، و ارائه خدمات VIP در محل استقرار مشتریان برای دارندگان مدال افتخار نظیر دریافت چک مشتری ، تکمیل پرونده های اعتباری اشاره کرد.
علاوه بر این، تسهیل وثایق و اخذ حداقل وثایق ممکن از صادرکنندگان نمونه بر اساس وضعیت اعتباری آنها، افزایش دو برابری سقف های اختیارات شعب برای صادر کنندگان نمونه ممتاز و ملی از دیگر مزایای این بسته به شمار می رود.
اعطای عضویت VIP درباشگاه مشتریان بانک به منظور بهره مندی از مزایای آن شامل : بهره مندی از نیم درصد تخفیف نرخ سود تسهیلات اعطایی، استفاده از تخفیف 20 درصدی در کارمزد استفاده از خدمات شرکت صرافی توسعه صادرات ایران و ارائه مشاوره های بورسی از طریق شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات تنوع بخش بسته حمایتی بانک توسعه صادرات از صادرکنندگان نمونه ملی است.
ارائه خدمات مشاوره ویژه در زمینه فعالیت های صادراتی متقاضیان به منظور بهره مندی از خطوط اعتباری اعطایی بانک به خریداران کالا و خدمات ایرانی با هدف توسعه صادرات غیر نفتی به بازارهای هدف و در نهایت صدور انواع ضمانت‌نامه ارزی برای صادرکنندگان نمونه خدمات فنی و مهندسی در کوتاه ترین زمان ممکن بخش مهمی از امتیازات و مشوق های این بسته محسوب می شود.
بانک توسعه صادرات ایران همسو با برنامه ششم توسعه و اهداف کلان دولت ، تمام مساعی خود را جهت حمایت از صادرکنندگان در بخش تأمین مالی و در ارائه خدمات ارزی و نقل و انتقالات بین المللی بکار بسته است و از نظرات و پیشنهادهای صادرکنندگان محترم به منظور رفع مشکلات و تنگناهای جاری استقبال می کند.

کد خبر 22210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =