تغییرات قانونی برای صادرات به ارمنستان در راه است

مجلس ارمنستان در حال بررسی پیش نویس آئین نامه جدید گمرکی اتحادیه اوراسیا است كه به دنبال آن تغييرات قانوني برای صادرات به این کشور رقم خواهد خورد

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان گفت: مجلس ارمنستان در حال بررسی پیش نویس آئین نامه جدید گمرکی اتحادیه اوراسیا است كه به دنبال آن تغييرات قانوني براي صادركنندگان در راه است.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران، هاماياك آواديس يانس رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايرا ن در ارمنستان با بيان اين كه مدت زمان تشریفات گمرکی کاهش می یابد اذعان كرد:  به طور مثال زمان ارائه اظهارنامه گمرکی از 2 ساعت به یک ساعت کاهش می یابد.

به گفته وي، در تشریفات گمرکی اصل پنجره واحد اعمال می شود و برای کالای یکسان که سابقه آن وجود دارد، تشریفات گمرکی مجدد لازم نیست.

 آواديس يانس  در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين كه روش پیش پرداخت اعمال خواهد شد افزود: از اين طريق مي توان در ساعاتی از شب که امکان پرداخت گمرکی وجود ندارد اقدام كرد.

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايرا ن در ارمنستان تصريح كرد: امکان پرداخت یک ماهه هزینه های گمرکی اعمال می شود و طی این مدت به مبلغ هزینه گمرکی (طبق درصد تامین مالی مجدد بانک مرکزی ارمنستان) سود تعلق می گیرد.

کد خبر 22800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =