تشکیل میز خدمت چیگل در صندوق نوآوری و شکوفایی

به گفته دانشمند: خرید تضمینی کالاها و توزیع آن داخل کشور و تشکیل میز خدمت در صندوق شکوفایی از جمله اقداماتی است که چیگل برای تسهیل دسترسی این شرکت ها به خدمات چیگل و جلب اعتماد آنها انجام داده است

مریم خورشیدی- فرزانه دانشمند رئیس هیات مدیره شرکت همیشه پویا و مدیر تجاری سازی سامانه چیگل در گفتگو با اگزیم نیوز از تشکیل میز خدمت چیگل در محل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

 مدیر تجاری سازی سامانه چیگل توضیح داد: باتوجه به اینکه چیگِل رسالت ویژه ای برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، جهت توسعه بازار داخلی و خارجی تولیدات و محصولات این گونه شرکت ها برای خود قایل است، به منظور ارایه خدمات بهتر و اطلاع رسانی گسترده تر، میز خدمات چیگِل در محل صندوق نوآوری و شکوفایی راه اندازی گردیده است و فعالیت ها و پویش های ویژه چیگِل برای شرکت های دانش بنیان از پانزدهم بهمن ماه جاری در این دفتر آغاز خواهد شد.

 مدیر تجاری سازی سامانه چیگل توضیح داد: ارایه خدمات مشاوره جهت ثبت پروفایل و مرحله انجام صحت سنجی تولیدکنندگان، مشاوره و راهنمایی جهت ثبت کاتالوگ الکترونیکی بیست زبانه کالاها بر بستر چیگِل ، تعیین استراتژی های فروش آن لاین خرد و عمده داخلی و خارجی و استراتژی های قیمت گذاری به ارزهای مختلف از جمله خدمات میز چیگل خواهد بود.

دانشمند از تمرکز بیش از بیش چیگل بر شرکت های دانش بنیان خبر داد و اظهار داشت: خرید تضمینی کالاها و توزیع آن داخل کشور و تشکیل میز خدمت در صندوق شکوفایی از جمله اقداماتی است که چیگل برای تسهیل دسترسی این شرکت ها به خدمات چیگل و جلب اعتماد آنها انجام داده است.

 دانشمند توضیح داد:  بر این اساس کمپینی از سوی چیگل در دست اجراست که طی آن سازمانهای مختلف می توانند به جای چاپ سررسید و تهیه هدایای تبلیغاتی از کالای دانش بنیان بعنوان جایگزین استفاده کنند. چیگل پس از تایید نمونه ها توسط مشتریان، ار شرکت های دانش بنیان در قالب تضمینی کالای مورد نظر را تهیه و به سازمان مربوطه ارائه می دهد. این کمپین در راستای اقتصاد مقاومتی چرخه تولید و عرضه کالای ایرانی را  تسهیل می کند.

 وی در ادامه مهمترین موانع رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان در بخش صادرات را برشمرد و گفت: در فراخوان نمونه ای که چیگل اعلام کرد، ایرادات جدی  به کالاهایی ارسال شده به لحاظ بسته بندی و برندینگ وارد است.

 فرزانه دانشمند با تاکید به اهمیت بسته بندی و برندینگ اذعان داشت: کالای تولیدی ما به لحاظ کاربری و کارکرد توان رقابت با نمونه های خارجی را دارد اما  از آنجاییکه در دنیای امروز مبحث بسته بندی و برند حرف اول را در بازار جهانی می زند متاسفانه در این زمینه کالای تولیدی ما با مشکلات جدی روبرو هستند. لذا چیگل به این شرکت ها اعلام می کند اگر مایل به خرید کالای تضمینی توسط چیگل هستید باید استانداردها، اصول برندینگ و بسته بندی را رعایت کنید در غیر این صورت امکان رقابت در فضای بین المللی را نخواهید داشت.

 مدیر تجاری سازی چیگل با پر اهمیت خواندن رعایت استانداردهای بین المللی از سوی شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: چیگل با تشکیل تیم های مشاوره، برندینگ، تجاری سازی و ثبت برند، برای برطرف کردن چالش های رقابت پذیری کالای ایرانی و کمک به شرکت های نوپای دانش بنیان وارد میدان شده است.

 فرزانه دانشمند گفت: در حال حاضر 4 برند در حال ثبت برای شرکت های دانش بنیان مراحل اداری ثبت برند را می گذرانند؛ استقبال شرکت های دانش بنیان  برای اصلاح مشکلات ساختاری خود بسیار خوب است.

 

کد خبر 23333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =