اعزام هیات تجاری به دوحه

ششمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در دوحه قطر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار خواهد شد

ششمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در دوحه قطر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار خواهد شد.

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، مسعود کمالی اردکانی، مدیر کل دفتر توسعۀ صادرات محصولات صنعتی و معدنی در این خصوص گفت: ششمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در دوحه قطر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، در روزهای 27 و 28 فروردین ماه سال 1397 برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران در نظر دارد هیأت تجاری در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و غذایی را به قطر اعزام کند که همزمان با برگزاری این اجلاس مذاکرات تجاری دو جانبه و بررسی راهکارهای توسعه بازار محصولات ایرانی نیز صورت پذیرد.

کمالی اردکانی اظهار داشت: برگزاری همایش فرصت‌های تجاری ایران و قطر، ملاقات با شرکت‌های قطری در محل اتاق بازرگانی قطر، انجام مذاکرات انفرادی و بازدید از مراکز تجاری از جمله برنامه های هیات تجاری خواهد بود.

مدیر کل دفتر توسعۀ صادرات محصولات صنعتی و معدنی با اشاره به محدودیت در تعداد اعضای هیات و کمبود وقت، گفت: تجار و فعالان اقتصادی، در صورت تمایل به حضور در این هیات، مراتب را بصورت کتبی از طریق شماره نمابر 22664103 به همراه مشخصات و سمت شخص اعزامی (مدیرعامل، عضو هیات مدیره یا مدیر صادرات) حداکثر تا تاریخ 21/12/96 جهت اقدامات بعدی به این سازمان اعلام فرمایید.

کد خبر 23868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =