کارگاه آموزشی یک روزه راه های سرمایه گذاری مطمئن

شرکت تامین سرمایه تمدن و گروه راهبران اقتصادی آرمان در راستای آشنایی هر چه بیشتر افراد با راههای سرمایه گذاری مطمئن، چهارم شهریورماه کارگاه آموزشی رایگان برگزار می کنند

Ibshop بعنوان اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین در کشور اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ارائه خدماتی چون مشاوره های سرمایه گذاری از طریق ایجاد امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبدگردانی، دسترسی به خدمات مالی و سرمایه گذاری را به صورت یکپارچه و بدون واسطه آغاز به کار کرد. این سامانه که محصول شرکت تامین سرمایه تمدن است توانسته در این فرصت کوتاه توجه صاحبان سرمایه را در سطوح مختلف به خود جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز، شرکت تامین سرمایه تمدن و گروه راهبران اقتصادی آرمان در راستای آشنایی هر چه بیشتر افراد با راههای سرمایه گذاری مطمئن، چهارم شهریورماه  کارگاه آموزشی رایگان برگزار می کنند.

 با توجه به گستره متنوع فرصت های سرمایه گذاری، افراد پیشنهاد های مختلفی پیش روی خود دارند. به گونه ای که برنامه ریزی برای سرمایه گذاری از یک تصمیم مالی توام با ریسک نا معین، تبدیل به یک فرایند کارشناسی و علمی همراه با ریسک سنجی دقیق مبدل شده است؛ در این میان شرکت های تأمین سرمایه که به‌عنوان واسطه بین ناشر اوراق بهادار و عامة سرمایه‌گذاران فعالیت می‌کنند،می‌تواند  فعالیت‌های کارگزاری، معامله‌گری، بازارگردانی، مشاوره، سبدگردانی، پذیره‌نویسی، تعهد پذیره‌نویسی و فعالیت‌های مشابه را با اخذ مجوز های قانونی از سازمان بورس و اوراق بهادار انجام دهند و به افراد کمک کنند تا بهترین سرمایه گذاری را با حجم سرمایه مشخص در مناسب ترین حوزه و ایده آل ترین زمان ممکن انجام دهن؛ کارگاه آموزشی یاد شده این فرصت را ایجاد می کند که ابهامات موجود در این حوزه برطرف شده و اطلاعات لازم برای بهره مندی از خدمات ارائه شده در Ibshop  به شرکت کنندگان ارائه شود.

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شرکت تأمین ‌سرمایه تمدن (سهامی خاص)، با هدف پوشش نیاز صاحبان سرمایه در سطوح مختلف، ضمن  اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف ارائه سبد کاملی از خدمات مالی به مشتریان خود در آخرین روزهای  سال 1390 آغاز به کار کرد.

 به این ترتیب شرکت تامین سرمایه تمدن، اقدام به طراحی یک سایت سرمایه گذاری انلاین با نامIBSHOP  نمود که با معرفی صندوق های مختلف سرمایه گذاری با شرایط و امکانات متفاوت در آنها، برای افراد این امکان را فراهم می کند که با  مقایسه این صندوق ها با یکدیگر، متناسب با سرمایه و هدف خود، با هر میزان سرمایه که تمایل دارند، واحد و سهم خریداری کرده و در هر زمانی که مایلند سرمایه خود را برداشت کنند. 

  صندوق های سرمایه گذاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می کنند و چهار رکن اساسی دارند؛ رکن اول این صندوق ها، مدیریت است که با بهره مندی از تخصص کافی، با هدف دستیابی به سود، منابع مالی را در گزینه های درست، سرمایه گذاری می کند؛ متولی و حسابرس دو رکن مهم بعدی در صندوق های سرمیه گذاری هستند که با نظارت همه جانبه بر مراحل سرمایه گذاری، تراکنش ها و اطلاعات مالی باعث شفافیت مالی صندوق ها می شوند و جزییات مراحل سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهند؛ رکن چهارم در این ساختار، ضامن نقد شوندگی است؛ این رکن به سرمایه گذار این اطمینان را می دهد که در زمان ابطال می تواند به سرمایه خود دسترسی پیدا کند؛ در برخی از صندوق ها، نهادهای قدرتمندی چون بانکها این نقش را ایفا می کنند و اصل سرمایه را تضمین می کنند. همچنین می توان در سایت IBSHOP در هر لحظه از شبانه روز، گزارش سرمایه گذاری انجام شده را دریافت کرد و علاوه بر به کار انداختن سرمایه، در زمان نیز صرفه جویی کرد.

ویژگی مهم دیگر در صندوق های سرمایه گذاری NAV (ارزش خالص روزانه هر واحد از صندوق های سرمایه گذاری) است که تمام تراکنش ها و صدور و ابطال صندوق ها بر اساس آن انجام می شود؛ صندوق های متنوع از جمله صندوق درآمد ثابت، سهامی، مختلط و ETF برای هر میزان از ریسک پذیری شما یک راه پیشنهادی دارد.

علاقه مندان به حضور در کارگاه یاد شده، برای ثبت نام تا سوم شهریور ماه فرصت دارند و می توانند در ساعات اداری با شماره های 42961604 و 42961607، روابط عمومی و امور بین الملل، تماس گرفته تا هماهنگی های لازم برای این منظور صورت بپذیرد. این کارگاه آموزشی در محل ساختمان گروه راهبران اقتصادی آرمان واقع در خیابان خالد اسلامبولی( وزرا)، خیابان شهید عماد مغنیه( بهاران8)، پلاک 8 طبقه 6 از ساعت 14 تا 15:30 برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 25124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =