کارگاه آموزشی راههای سرمایه گذاری مطمئن

اولین مرکز تامین سرمایه آنلاین در کشور به منظور آشنایی بیشتر علاقه مندان به سرمایه گذاری در این سامانه اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه راههای سرمایه گذاری مطمئن کرد

اولین مرکز تامین سرمایه آنلاین در کشور به منظور آشنایی بیشتر علاقه مندان به سرمایه گذاری در این سامانه اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه راههای سرمایه گذاری مطمئن کرد. این کارگاه آموزشی عصر دیروز در ساختمان گروه راهبران اقتصادی  آرمان با حضور علاقه مندان به سرمایه گذاری اینترنتی برگزار شد.

طی این کارگاه، مراحل ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه بارگزاری اطلاعات برای استفاده از سامانه بصورت عملی آموزش و به پرسش های شرکت کنندگان در کارگاه درراین حوزه پاسخ داده شد.

یکی از فعالیت های اصلی شرکت تامین سرمایه تمدن، تاسیس، راه اندازی و مدیریت انواع صندوق های سرمایه گذاری متناسب با ترجیحات سرمایه گذاران است.

در این کلاس آموزشی صندوق سرمایه گذاری بعنوان یک نهاد مالی معرفی شد که از طریق فروش پیوسته واحدهای سرمایه گذاری(یونیت) خود به عموم مردم، سرمایه های اشخاص را تجمیع نموده و در ترکیب متنوعی از اوراق بهادار شامل سهام، اوراق بهادار با درآمد ثابت کوتاه مدت، بلند مدت، و ابزارهای بازار پول مانند سپرده های بانکی، و گواهی سپرده باتوجه به هدف و نوع فعالیت صندوق، سرمایه گذاری می کند.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز،سامانه  ibshop با هدف فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری اینترنتی در اسفندماه ۱۳۹۵ راه اندازی شد. در این مرکز صندوق های سرمایه گذاری در انواع مختلف جهت پوشش سلایق سرمایه گذاری مشتریان با ویژگی های فردی و استراتژی های مختلف سرمایه گذاری ارائه شده است.

به گفته کارشناس این کارگاه آموزشی ،اگر سرمایه گذار تمایل به سرمایه گذاری بدون ریسک و با بازدهی معقول به همراه پرداخت سود ماهانه داشته باشد، صندوق های درآمد ثابت بهترین پیشنهاد ibshop برای وی خواهد بود و اگر فردی ریسک پذیر بوده و هیجان کسب بازدهی بالاتر را به ریسک برآوردی در ازای این بازدهی ترجیح می دهد، به راحتی می تواند در صندوق در سهام و صندوق سرمایه گذاری مختلط ( ترکیب سهام و ارواق مشارکت سرمایه گذاری کند.

از نکات قابل توجه مطرح شده در این کارگاه آموزشی فراهم شدن فرصت سرمایه گذاری انلاین، با جزئی ترین مبالغ برای کلیه افراد  توسط ibshop است. بر این اساس در این سامانه تمامی اقشار با هر میزان پس انداز می توانند از فرصت های ارائه شده در این مرکز برای سرمایه گذاری بهره مند شوند. 

در پایان این کارگاه آموزشی، به سوالات شرکت کنندگان در خصوص جزییات فرایند سرمایه گذاری در ibshop . پاسخ داده شد.

 

کد خبر 25160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =